رئیس هیئت تنیس استان کرمانشاه به تشریح مسائل مهم تنیس کرمانشاه پرداخت و گفت: تنیس این استان دوباره به روزهای اوج بازمی‌گردد.
کد خبر: ۱۱۳۰۵۲
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۲ 17 October 2015
رئیس هیئت تنیس استان کرمانشاه به تشریح مسائل مهم تنیس کرمانشاه پرداخت و گفت: تنیس این استان دوباره به روزهای اوج بازمی‌گردد.

محمدعلی زرندی امروز در گفت‌و‌گوی تفصیلی با خبرنگار فارس در کرمانشاه به تشریح مسائل مهم تنیس کرمانشاه پرداخت و گفت: تنیس کرمانشاه دوباره به روزهای اوج بازمی‌گردد و به قطب تنیس غرب کشور تبدیل خواهد شد.

*تنیس در شهرستان‌ها توسعه یافته است

زرندی با اشاره به توسعه تنیس در شهرستان‌ها، اظهار کرد: تنیس در گذشته تنها به شهر کرمانشاه اختصاص داشت و شهرستان‌ها از داشتن این رشته محروم بودند.

رئیس هیئت تنیس استان کرمانشاه ادامه داد: این موضوع موجب شده بود تنیس در یک فضای محدود فعالیت داشته باشد.

وی تاکید کرد: فدراسیون به ما اعلام کرد تنیس در شهرستان‌های استان کرمانشاه باید فعال شود که مکاتباتی در این راستا با ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها برای معرفی نماینده انجام شد.

رئیس هیئت تنیس استان کرمانشاه افزود: برخی شهرستان‌ها از این پیشنهاد استقبال کردند و پس از انتخاب رئیس هیئت، تنیس در این شهرستان‌ها فعال شد.

وی شهرستان‌های جوانرود، صحنه، کنگاور، سرپل‌ذهاب، قصرشیرین و اسلام‌آبادغرب را مناطقی عنوان کرد که در زمینه رشته تنیس فعالیت دارند.

زرندی در پاسخ به این سئوال که چگونه با عدم امکانات، تنیس در شهرستان‌ها فعال شده، تصریح کرد: تصور برخی این بود کمبود امکانات اولیه، فعالیت این رشته در شهرستان‌ها را غیرممکن می‌کند.

وی با بیان اینکه امکانات اولیه همچون راکت، توپ و تور به هیئت‌های شهرستان‌ها تحویل داده شده، تصریح کرد: تنیس‌بازان شهرستانی به‌خاطر نداشتن زمین تنیس در سالن‌های ورزشی تمرین می‌کنند.

رئیس هیئت تنیس استان کرمانشاه با اشاره به سفر دوره‌ای به شهرستان‌ها، گفت: قصد داریم با مسئولان شهرستان‌ها برای اخذ امکانات لازم برای رشته تنیس مذاکره کنیم.

زرندی از برگزاری کلاس‌های آموزشی برای تنیس‌بازان شهرستانی خبر داد و افزود: کلاس‌های ویژه‌ای برای پیشرفت تنیس در شهرستان‌ها در نظر گرفته شده است.

به گفته این مسئول، در پایان هر هفته علاقه‌مندان و مسئولان هیئت تنیس شهرستان با حضور در مجموعه تنیس شهرستان کرمانشاه در کلاس‌های آموزشی و مربی‌گری شرکت می‌کنند.

*افتتاح کمپ تنیس در قصرشیرین منتفی است

وی در خصوص موضوع افتتاح کمپ تنیس در شهرستان قصرشیرین گفت: افتتاح کمپ تنیس در شهرستان قصرشیرین منتفی است، زیرا این موضوع صحت ندارد.

زرندی تاکید کرد: در گذشته گفته می‌شد کمپ‌های تنیس در قصرشیرین و دالاهو به بهره‌برداری خواهد رسید که این موضوع هیچ‌گاه پیگیری نشد و در حد حرف باقی ماند.

*تنیس کرمانشاه زیرمجموعه همدان نیست

زرندی در خصوص صحبت‌های مطرح شده نسبت به اینکه تنیس کرمانشاه زیرمجموعه تنیس همدان قرار گرفته، گفت: تنیس همدان در برخی زمینه‌ها با مدیریت صحیح رشد کرده و تنیس کرمانشاه به‌دلیل اختلافات با افت روبه‌رو شده بود و همین شرایط موجب شد تنیس کرمانشاه به سمت تنیس همدان سوق داده شود.

رئیس هیئت تنیس استان کرمانشاه وابستگی تنیس کرمانشاه به همدان را رد کرد و افزود: شرایط نسبت به گذشته تغییر کرده و تنیس کرمانشاه در حال بازگشت به روزهای اوج و تبدیل به قطب تنیس غرب کشور است.

وی با بیان اینکه هیئت تنیس هیچ مشکلی با هیچ طیفی ندارد، گفت: هیئت با تمام گروه‌ها و اشخاص مذاکره و از آن‌ها درخواست حمایت کرد.

رئیس هیئت تنیس استان کرمانشاه ادامه داد: هیئت تنیس مایل به بازگشت پیشکسوتان، بزرگان و افرادی است که از تنیس دوری کرده‌اند تا با هم‌فکری و هم‌دلی، تنیس کرمانشاه را به روزهای اوجش بازگردانیم.

زرندی با بیان اینکه به‌صورت مستقل در مجمع تنیس شرکت کرده بودم، گفت: قصد نداشتم در انتخابات مجمع هیئت تنیس شرکت کنم، اما با اصرار دوستان مبنی بر اینکه تنیس کرمانشاه با افت روبه‌رو شده و نیازمند تغییر وضعیت است، در مجمع شرکت کردم.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا امور تنیس کرمانشاه در اختیار افراد سیاسی قرار می‌گیرد، تاکید کرد: مشکل خاصی در این خصوص وجود ندارد، چراکه اگر ورزش در اختیار افراد بانفوذ قرار بگیرد، می‌توان از ظرفیت این افراد بهترین استفاده را کرد.

رئیس هیئت تنیس استان کرمانشاه عنوان کرد: وقتی این افراد در راس هیئت‌های ورزشی قرار بگیرند، از ارتباطی که با نهادها و افراد شاخص دارند برای کمک به هیئت‌ها و رشته‌های ورزشی می‌توانند استفاده کنند.

زرندی با اشاره به اینکه از وضعیت تنیس کرمانشاه ناراضی هستم، گفت: واقعیت این است تنیس کرمانشاه چیزی ندارد که از آن رضایت داشته باشم و در سال‌های گذشته به استعدادیابی و رده‌های پایه توجه نشده که این موضوع الان نتایج نامناسبی به‌دنبال داشته است.

رئیس هیئت تنیس استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: تنیس کرمانشاه از لحاظ داشتن مربی و بازیکن در فقر قرار داشت و این روند در حال تغییر است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار