معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل در جلسه آموزشی گشت‌های رضویون، تقویت برنامه‌های بسیج در بعد پیشگیری‌های فرهنگی را خواستار شد.
کد خبر: ۱۱۲۷۲۰۹
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۲ 20 September 2023

به گزارش تابناک اردبیل و به نقل از خبرگزاری تسنیم، جهانگیر جوانمرد در جلسه آموزشی گشت‌های رضویون، با اشاره به مأموریت‌های متعدد بسیج، پیشگیری را اصل مهم در کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی دانست، اظهار داشت: شناسایی خاستگاه‌های جرائم و آسیب‌ها موضوع مهم در اقدامات پیشگیرانه است که انتظار می‌رود پایگاه‌های محلات دراین خصوص نقش‌آفرینی بیش از پیش داشته باشند.

وی با تشریح ابعاد مختلف پیشگیری اعم از وضعی و انتظامی، قضایی و فرهنگی، پیشگیری‌های فرهنگی را مقدم و اساس و پایه ابعاد دیگر دانست.

معاون اجتماعی و پیشگیری از جرم دادگستری اردبیل گشت‌های محله‌محور رضویون را یادآور شده، حضور آن‌ها در محلات را عاملی اساسی در پیشگیری از جرائم و آسیب‌ها دانست.

جوانمرد با اشاره به ضرورت صیانت از حریم امنیت در شاخه‌های گوناگون و تکلیف ضابطین در این خصوص، بر تقویت و ارتقای احساس امنیت شهروندان به‌ویژه امنیت فکری و روانی تأکید کرد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان اردبیل با اشاره به اقدامات اخیر دادستانی مرکز استان در برخورد با مخلّین نظم و امنیت عمومی افزود: دستگاه قضایی استان اردبیل برخورد قاطع با متجاوزین به حقوق مردم را در دستور کار خود قرار داده است و هیچ اغماضی در این مورد وجود ندارد.

جوانمرد از عموم مردم استان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات خود پیرامون مفاسد و جرائم را از طریق سامانه ارتباط مردمی سجام به دستگاه قضایی اعلام دارند.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار