فرمانده یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی گفت: حفاظت از آثار تاریخی و میراث‌فرهنگی پرشمار استان بدون تعامل و همکاری با نیرو‌های انتظامی و نظامی امکان‌پذیر نیست.
کد خبر: ۱۱۰۵۲۶۱
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۷ 14 May 2023

 

به‌گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ مهدی رحیمیان در دیدار با فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان زرندیه افزود: بر حساسیت وظایف محوله به یگان حفاظت میراث‌فرهنگی آگاه هستیم و تعامل خوبی با این واحد داریم و قدردان زحمات نیروی انتظامی استان در حفاظت از میراث‌فرهنگی هستیم.
فرمانده یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی بر تعامل و همکاری در ماموریت ها و انجام دستورات قضایی و تبادل اخبار و اطلاعات در برخورد با مجرمین حوزه میراث فرهنگی تاکید کرد و گفت: با توجه به حساسیت این موضوع آماده هرنوع همکاری با یگان حفاظت اداره کل و نیرو‌های انتظامی هستیم و تا جایی که بتوانیم شرایط را برای حفاظت از آثار تاریخی استان آماده می‌کنیم.
سرهنگ رحیمیان امنیت را رکن اصلی هر جامعه قلمداد کرد و خاطر نشان کرد: امنیت امروز جامعه حاصل تلاش‌های شبانه روزی نیروهای انتظامی است.
او با اشاره به ضرورت آگاه‌سازی و آگاهی بخشی در جامعه به منظور حفاظت از میراث‌فرهنگی، افزود: با همکاری‌های نیروی انتظامی شهرستان زرندیه روند کشف و برخورد با هرگونه جرائم علیه میراث‌فرهنگی تسریع پیدا خواهد کرد و با همکاری دوجانبه و استفاده از پتانسیل‌های نیروی انتظامی در راستای تحقق اهداف با اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و به ویژه در زمینه حفاظت از آثار تاریخی نهایت همکاری را خواهیم داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار