رئیس مجمع پیشکسوتان دفاع مقدس استان کرمانشاه از عضویت 210 نفر از پیشکسوتان باسابقه در این مجمع خبر داد.
کد خبر: ۱۰۸۹۰۹
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۶ 10 October 2015
رئیس مجمع پیشکسوتان دفاع مقدس استان کرمانشاه از عضویت 210 نفر از پیشکسوتان باسابقه در این مجمع خبر داد.

حسین فشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار کرد: کرمانشاه اولین استانی است که بعد از صدور ابلاغیه مجمع عمومی پیشکسوتان دفاع مقدس نسبت به تشکیل این مجمع در استان اقدام کرد.

رئیس مجمع پیشکسوتان دفاع مقدس استان کرمانشاه گفت: این مجمع اقدامات خود را با حضور 210 نفر از پیشکسوتان باسابقه متشکل از فرماندهان سپاه، بسیج و نیروهای جهادی با انتخاب هیئت رئیسه شروع کرده است.

این مسئول ادامه داد: مجمع پیشکسوتان استان شامل 100 نفر از فرماندهان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس نهاد سپاه، ۸۵ نفر ارتش و ۲۵ نفر نیز از نیروهای جهاد است.

به گفته فشی، اساتید مجمع در همه دانشگاه‌های استان حضور خواهند داشت و در راستای نشر و ترویج ارزش‌های دفاع مقدس فعالیت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه پیشکسوتان در تمام دانشگاه‌های استان نسبت به تدریس دروس دفاع مقدس اقدام می‌کنند، افزود: اساتید نباید فقط به تدریس دروس دفاع مقدس محدود شوند بلکه  اساتید توانمند باید برای تاثیرگذاری بیشتر در سایر رشته‌ها نیز حضور پیدا کنند.

این مسئول آموزش و تربیت راویان را از اقدامات مجمع عمومی پیشکسوتان دفاع مقدس در استان ذکر کرد و گفت: تاکنون حدود 70 نفر از واجدین شرایط در این زمینه آموزش علمی و عملی دیده‌اند که همچنان این آموزش‌ها تداوم خواهد داشت.

رئیس مجمع پیشکسوتان دفاع مقدس استان کرمانشاه تصریح کرد: در تدوین تاریخ شفاهی جنگ 150 مقاله توسط اساتید این حوزه تدوین شده و بخش عمده دیگری نیز در دست تدوین است.

وی با بیان اینکه مغایرت‌ها در بازگویی روایات عملیات‌های مختلف توسط راویان باید برطرف شود، افزود: در این راستا و با نظارت مجمع باید هماهنگ‌سازی لازم در زنده نگه‌‌داشتن این ارزش‌ها در نظر گرفته شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار