مدیر کل هواشناسی استان کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
مدیر کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: بر اساس بررسی داده‌های هواشناسی، موج ناپایدار‌ی از اواخر وقت امروز به منطقه ورود کرده و سبب افزایش نسبی دمای شبانه همچنین بارندگی در برخی نقاط خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۷۹۵۷۰
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۲ 29 November 2022

فیروز دولتشاهی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: بر اساس بررسی‌های هواشناسی، موجی ناپایدار از اواخر وقت امروز تا اواسط روز پنج شنبه جو منطقه را متاثر کرده ضمن افزایش نسبی دمای شبانه در بعضی ساعات سبب بارندگی همراه با وزش باد و رعد و برق در سطح استان خواهد شد.

وی افزود: شرایط ناپایدار در روز چهارشنبه فردا و در شمال غرب استان به ویژه در منطقه اورامانات نمود بیشتری داشته بارش ممکن است در برخی نقاط با آبگرفتگی معابر عمومی و رگبار پراکنده تگرگ نیز همراه گردد.

مدیر کل هواشناسی استان کرمانشاه ادامه داد: شایان توجه است متوسط دمای هوا از بعد از ظهر چهارشتبه تا اواسط هفته آینده روندی رو به کاهش می‌یابد کاهش دما به خصوص در روز‌های پنج شنبه و جمعه و مناطق سردسیر و معتدل شرایط را برای تشکیل مه صبحگاهی فراهم خواهد کرد.

وی گفت:، اما در ۲۴ ساعت گذشته دمای هوای کرمانشاه بین حداقل ۲ و حداکثر ۱۷ درجه سانتیگراد در نوسان بوده در این بازه زمانی سرپل ذهاب با بیشینه دمای ۲۳ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و شهرستان کنگاور با کمینه دمای یک درجه سانتیگراد زیر صفر به عنوان سردترین نقطه استان گزارش و به ثبت رسیده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار