مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با اشاره به وضعیت تولید نفت در ایران گفت: امروز مفتخرانه اعلام می کنیم که توانایی تولید نفت به قبل از تحریم‌ها برگشته است.
کد خبر: ۱۰۶۳۸۳۴
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۹ 26 August 2022

به گزارش ایرنا علیرضا دانشی روز جمعه در آیین بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی طرح‌های وزارت نفت که با حضور وزیر نفت، مدیرعامل شرکت نفت ایران برگزار شد، ضمن گرامیداشت نام و یاد شهیدان والامقام رجایی و باهنر، هفته دولت را فرصتی برای ارائه خدمات و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی به مردم عنوان کرد.
وی یکی از برنامه‌های جدی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب را بازگرداندن توان تولید نفت خام به دوران قبل از تحریم‌ها دانست و اظهار داشت: این ظرفیت تا انتهای امسال به سه میلیون بشکه در روز خواهد رسید و در طی پنج سال آینده نیز تولید سه هزارو ۲۸۰ هزار بشکه در روز محقق خواهد شد. 
مدیرعامل شرکت مناطق نفتخیز جنوب با بیان اینکه آینده روشنی در انتظار صنعت نفت ایران است، گفت: علاوه بر افزایش توام تولید، در بحث مسئولیت‌های اجتماعی نیز گام های بزرگی برداشته شده است.

وی افزود: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری بر تولید دانش بنیان،  فعالیت های پژوهش و فناوری بیش از سه برابر مدت مشابه قبل شده که هدفگذاری‌های بالاتری هم در نظر گرفته شده است.

جواد اوجی وزیر نفت به مناسبت هفته دولت صبح جمعه از طریق فرودگاه بین المللی شهید قاسم سلیمانی اهواز وارد این شهر شد.

 اوجی به همراه علیرضا دانشی مدیرعامل شرکت مناطق نفت خیزجنوب و هیئت همراه در نماز جمعه اهواز به عنوان سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه اهواز حضور می یابند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار