رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: طرح دارویار در حال اجرا است وامید می رود با اجرای دقیق آن، داروها با قیمیت واقعی به دست مصرف کنندگان برسد.
کد خبر: ۱۰۵۷۳۰۵
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۷ 20 July 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان افزود: با اجرای این طرح بدون اینکه مردم پرداختی اضافی از جیب داشته باشند، قیمت دارو واقعی می شود.
وی یادآورشد: یکی از بزرگترین طرح هایی که در دولت سیزدهم در حوزه درمانی و سلامت در حال اجراء است و هدف این است که همه افراد با بیمه بتوانند دارو هایشان را دریافت کنند.
وی تاکید کرد: در خصوص اجرای دقیق این طرح نگرانی هایی وجود دارد که باید حتماً بخصوص در شهرستان ها بازرسی های منظم و مکرری از داروخانه های دولتی و خصوصی صورت بگیرد.
دکتر جمالیان ادامه داد: پیش از این حدود ۲۳۰ قلم دارو از بیمه خارج شده بود و مردم به صورت ویزیتی این دارو ها را دریافت می کردند و هزینه آنها را می پرداختند که این کار صرفه اقتصادی هم نداشت.
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک با اشاره به اینکه از این به بعد آزاد فروشی و گران‌فروشی در دارو خانه ها شدیداً مورد برخورد قرار می گیرد گفت: از دستگاه های نظارتی و قضایی می خواهیم با متخلفان در این زمینه به شدت برخورد کنند تا صلابت و شیرینی این طرح به کام مردم بنشیند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار