نماینده ولی فقیه در استان با تبیین نقش و اهمیت ولایت و ولایت مداری در هدایت و پیشرفت جامعه اسلامی گفت: ولایت داری و ولایت محوری، مهمترین پیام عید غدیر خم است.
کد خبر: ۱۰۵۶۷۹۹
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۲ 17 July 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی، آیت الله "دری نجف آبادی" در مراسم جشن عید غدیر خم كه با حضور فرماندهان و كاركنان در نمازخانه ستاد فرماندهي انتظامی استان مرکزی برگزار شد با تبريک دهه کرامت و ولايت، عيد غديرخم را يکي از عظيم ترين اعياد اسلامي دانست و افزود: در روز عيد غدير، ولايت اسلامي يعني پرتويي از ولايت خداوند در ميان مردم تجسم پيدا کرد .
وي تاکید کرد: اهميت ولايت و ولايت مداري تا آنجا است که خداوند محور عالم را محور ولايت قرار داده و در آیات مختلف قرآن کريم به ولايت و در دیگر آیات نورانی این کتاب آسمانی نیز به اطاعت از ولايت،اشاره کرده است.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی کارکنان پلیس در حاکمیت جامعه اسلامی را سربازان ولايت فقيه و مجري احکام حکومت اسلامی بر شمرد و گفت: بی تردید سرباز ولایت بودن، همواره سعادتی بی مانند برای پلیس به شمار آمده و به مانند ستاره ای درخشان بر پيشاني کارکنان انتظامي، خواهد درخشید.
عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد:مهمترین پيام عيد غدیر خم، ولايت داري و ولايت محوري است تا آنجا که هر فردی که برای حرکت در اين مسير و سر دادن نداي اين پيام، گام بردارد خداوند براي او موفقيت هاي ويژه ايجاد كرده و آن را محبوب قلب ها مي سازد.
امام جمعه شهرستان اراک از غدير به عنوان عيد ولايت، رهبري، انسانيت، كمال دين و اتمام نعمت الهي ياد کرد وافزود: در واقعه روز عید غدير ، حقيقت ولايت در متن دين تعبيه شد و دين اسلام در این روز ارزشمند به كمال نهايي خود رسيد.
آیت الله "دری نجف آبادی" در ادامه با اشاره به گوشه‌ای از اقدامات شاخص كاركنان پلیس در برخورد با مخلان نظم و امنيت و بسترسازي آرامش عمومي در سطح جامعه اسلامی یادآور شد: کارکنان تلاشگر و خستگی ناپذیر پلیس با کمک سایر دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی، همواره در تلاش هستند تا امنیت مطلوبی را در کشور ایجاد کنند و بی تردید كاركنان فراجا از خدمتگزاران ملت می باشند که همكاري با آنان برای همگان، يك الزام اجتماعي است.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اينكه اقتدار پليس، افزايش احساس امنيت را در جامعه اسلامی به دنبال خواهد داشت اظهار داشت: اقدامات و عملکرد مقتدرانه پليس در ارتقاء روز افزون امنیت اجتماعی، نويد بخش امنيت و آرامش براي آحاد مردم می باشد و امروز دفاع از مرزها اعم از آبی، زمینی و هوایی کار بزرگی است که برعهده نیروهای مسلح و به ویژه فراجا است، بنابراین، مردم نیز باید همواره قدرشناس عملکرد پلیس باشند و در مقابل پلیس نیز بایدبه مانند گذشته، از تمام توان خود برای خدمت روز افزون به این مردم شهید پرور و همیشه در صحنه استفاده کند.
آيت اله دری نجف آبادی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی را بهتر از مبارزه دانست و با اشاره به اينكه پليس در مواجهه با مردم، همواره چهره مهربانانه خود را جلوه‌گر کرده است افزود: ايمان، اعتقاد به خدا و ولايتمداري از ويژگي‌هاي نيروها‌ي مسلح جمهوري اسلامي ايران به شمارمی آید و همين ويژگي‌هاي محوری پلیس جامعه اسلامی را از ساير نيرو‌هاي دنيا متمايز کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار