نماینده فرماندهی کل انتظامی:
نماینده تام الاختیار فرماندهی انتظامی کل کشور با اشاره به راه اندازی میزخدمت پلیس در کرمانشاه و در حاشیه سفر رئیس جمهوری گفت: این میز در راستای کاهش فاصله میان مردم و مسئولان و مدیران ارشد انتظامی کشور برپا شده و در سریعترین زمان ممکن به درخواست‌ها و مشکلات مردم پاسخ داده خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۵۶۲۳۴
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۰ 14 July 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، سرهنگ "رحیم ثنائی" در حاشیه برپایی میزخدمت و دیدار با اقشار مختلف مردم و همچنین کارکنان انتظامی کرمانشاه اظهار داشت: چندی قبل از سوی نهاد ریاست جمهوری به فراجا اعلام شد که در سفر‌های استانی نماینده تام الاختیار فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی نیز حضور داشته باشد تا مردم راحت‌تر و بهتر بتوانند مشکلات خود را در حوزه انتظامی مطرح و درخواست هایشان را عنوان کنند.

وی ادامه داد: در همین راستا و همزمان با سفر‌های استانی رئیس جمهور میز خدمت انتظامی نیز برپا و نمایندگان تام الاختیار فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی به صورت مستقیم و چهره به چهره با اقشار مختلف مردم و همچنین کارکنان پلیس دیدار می‌کنند.

سرهنگ ثنائی تصریح کرد: این کار با هدف رسیدگی سریع، جامع و کامل به مشکلات مردم و همچنین کارکنان انتظامی انجام می‌گیرد و خوشبختانه تاکنون هم نتایج بسیار خوبی همراه داشته است.

نماینده تام الاختیار فرماندهی کل انتظامی کشور یادآوری کرد: در خواست‌های مردم و کارکنان ابتدا در سیستم ثبت و سپس پیامک آن به افراد ملاقات کننده ارسال می‌شود.

وی با اشاره به اینکه سعی شده تا پاسخ درخواست‌ها و مشکلات مردم در سریعترین زمان ممکن داده شود، افزود: تلاش می‌شود تا در ظرف مدت یک هفته پاسخ مناسب به افراد درخواست کننده داده شود.

سرهنگ ثنائی همچنین به رضایتمندی مردم از برپایی میز خدمت اشاره و با بیان اینکه این رضایتمندی برای پلیس باعث افتخار است، گفت: خوشبختانه پس از برپایی میز خدمت توسط پلیس، عموم شهروندان رضایتمندی بسیار خوبی از رسیدگی به مشکلاتشان داشته اند، کما اینکه پلیس هم هدفی جز خدمت به مردم و جلب رضایت آن‌ها به عنوان پشتوانه اصلی فراجا ندارد و خود را خادم ان‌ها می‌داند.

این مقام انتظامی برپایی میزخدمت و راه اندازی سامانه ۱۴۷ را به منظور کم کردن فاصله میان مردم و مدیران و مسئولان انتظامی دانست و گفت: شهروندان از این طریق می‌توانند به راحتی مسائل، مشکلات و درخواست‌های خود را به گوش عالیترین مقامات انتظامی کشور برسانند و قطعا پاسخ مناسب را هم دریافت می‌کنند.

وی یادآوری کرد: از روز گذشته نیز که میز خدمت انتظامی در کرمانشاه برپا شده است با تعداد زیادی از اقشار مختلف مردم و همچنین کارکنان پلیس این استان دیدار و ملاقات داشته ایم و درخواست‌های همگی آن‌ها ثبت و به زودی پاسخ داده خواهد شد.

سرهنگ ثنائی در پایان و با تاکید بر اینکه پلیس همواره در کنار مردم حضور داشته و برای جلب رضایت آن‌ها تلاش کرده است، گفت: در عین حال مسئولان فراجا رسیدگی به وضعیت همکاران خود و ارتقاء سطح معیشت آن‌ها را نیز مدنظر داشته و تلاش می‌کنند شان و جایگاه آن‌ها حفظ شود.

امکان ملاقات حضوری و چهره به چهره با نماینده فرماندهی کل انتظامی کشور برای اقشار مختلف مردم طی روز‌های ۲۲ و ۲۳ تیر ماه جاری از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ فراهم شده است.

شهروندان می‌توانند در ساعات و روز‌های یاد شده به دفتر نظارت همگانی انتظامی استان کرمانشاه واقع در خیابان بنت الهدا جنب ستاد انتظامی استان مراجعه کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار