معاون راهبری و نظارت بر بهره برداری شرکت مهندسی آبفای کشور گفت : در بخش روستایی با اجرای طرح جهاد آبرسانی قرار است با همکاری قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) ۱۰ هزار روستای کشور ، طی ۳۶ ماه آبرسانی شوند.
کد خبر: ۱۰۴۹۸۶۴
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۱ 11 June 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی،دکتر هاشم امینی در سفر به استان مرکزی با بررسی آخرین وضعیت منابع آبی،از پروژه های در دست اجرای شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی بازدید کرد و هدف خود را از این سفر سرعت بخشیدن به اجرای پروژه های آب و فاضلاب در این استان اعلام کرد وافزود : با توجه به شرایطی که خشکسالهای متوالی در کشور ایجاد کرده ، وزارت نیرو به دنبال طرح هایی برای آبرسانی به شهرهای دارای تنش آبی در کشور می باشد که اجرای آن ها آغاز شده است .
معاون راهبری و نظارت بر بهره برداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با اعلام اینکه ساوه یکی از شهرهایی است که در کشور فرایند آبرسانی در آن به دو صورت انجام می شود اظهار داشت : بخشی از آب مورد نیاز ساوه از طریق آب شیرین کن ها در اختیار مردم قرار می گیرد و بخشی دیگر هم در شبکه توزیع ، به دست مردم می رسد.
وی بر استاندارد بودن آب داخل شبکه توزیع آب شهر ساوه تاکید کرد و از تصمیم وزارت نیرو برای اجرای طرح های مختلف برای افزایش سطح کیفی آب این شهر صنعتی و پرجمعیت خبر داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار