رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان کرمانشاه، از آغاز به کار ۳۸ پایگاه سنجش سلامت این استان از ۲۲ خردادماه و پیش‌بینی سنجش سلامت ۳۵ هزار نوآموز پایه اول و ۱۵ هزار نوآموز بدوورود به پیش‌دبستانی خبر داد.
کد خبر: ۱۰۴۸۲۲۱
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۶ 01 June 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا علی محمد‌بیگی رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان کرمانشاه در کرمانشاه، اظهار داشت: در راستای برنامه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدوورود به دبستان و پیش‌دبستانی همزمان با کشور، از ابتدای بهمن‌ماه برنامه‌ریزی‌های لازم در دستور کار اداره‌کل آموزش و پرورش استان قرار گرفت.

وی ادامه داد: برنامه سنجش را برای ۳۵ هزار نوآموز بدوورود به کلاس اول و ۱۵ هزار نفر نوآموز ورود به پیش‌دبستانی داریم که ان‌شاءالله از ۲۲ خردادماه رسما آغاز می‌شود.

رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان کرمانشاه، از آمادگی ۳۸ پایگاه در این رابطه خبر داد و گفت: ۲۳ پایگاه ثابت، ۱۴ پایگاه سیار و یک پایگاه تخصصی در سراسر استان با ۱۷۰ نفر پرسنل و ۱۶ نفر نیروی تخصصی آماده خدمت به نوآموزان و والدین هستند.

وی در پایان از والدین خواست، با مجموعه همکاران مستقر در پایگاه‌ها اعتماد کنند؛ آموزش‌های تخصصی لازم به آن‌ها ارائه شده و با تخصص و اشراف کامل بر جوانب کار آماده خدمت هستند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار