مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: ۲ هزار و ۲۶۶ فرصت شغلی در دو ماهه اول سال ۱۴۰۱ در استان کرمانشاه ایجاد شد
کد خبر: ۱۰۴۷۴۳۴
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۱ 28 May 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه به نقل از فارس، مختار احمدی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه امروز  تعهد استان در سال ۱۴۰۱ برای ایجاد اشتغال را ۵۲ هزار ۵۶۷ فرصت شغلی عنوان کرد و گفت: طی دو ماهه سپری شده از سال‌جاری ۲ هزار و ۲۶۶ فرصت شغلی در سامانه رصد توسط دستگاه‌های اجرایی ثبت شده است.

وی با اشاره به اهمیت زنجیره ارزش و ایجاد اشتغال آن، گفت: دستگاه‌های اجرایی موظف به مطرح کردن زنجیره ارزش در راستای اشتغالزایی هستند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه تصریح کرد: پرورش اسب کرد اولین زنجیره ارزش در استان است که می‌تواند علاوه بر خلق ثروت برای استان با پیگیری حلقه‌های مفقوده‌ای آن نقش مهمی را در ایجا اشتغال پایدار ایفا کند.

وی در ادامه اشاره‌ای به جذب نیروی امریه در اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه داشت و گفت: در این رابطه کرمانشاه یک نفر کارشناسی ارشد، ثلاث باباجانی یک نفر کارشناسی و اسلام آبادغرب یک نفر دکتری به کار خواهد گرفت.

احمدی تصریح کرد: متقاضیان امریه سربازی می‌توانند از تاریخ ۵ خرداد ۱۴۰۱ تا تاریخ ۶ تیرماه ۱۴۰۱ با مراجعه به سامانه مردم یار (تعاون‌یارقدیم) این وزات تعاون، کار و رفاه اجتماعی به نشانی اینترنتی taavonyar.mcls.gov.ir از شرایط پذیرش و جذب در ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اطلاع و ثبت‌نام کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار