نماینده ولی فقیه دراستان مرکزی گفت: به برکت گفتمان امام خمینی(ره) و هدایت های هوشمندانه مقام معظم رهبری امروز وحدت نیروهای مسلح ایجاد شده و همچون خار چشم دشمنان نظام اسلامی است و خداباورانه و با مردم باوری در مسیر تحقق اهداف انقلاب اسلامی گام برمی دارند.
کد خبر: ۱۰۴۷۰۸۴
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۳ 26 May 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی،آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی عصر چهارشنبه در دیدار با حجت‌الاسلام احمدرضا پورخاقان رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور، افزود: انگیزه الهی، ولایتمداری و روحیه انقلابی رمز موفقیت نیروهای مسلح است.
وی یادآورشد:به برکت روحیه دینی و انقلابی حاکم در نیروهای مسلح شاهد اقتدار و بالندگی انقلاب اسلامی در دهه پنجم هستیم.
وی ادامه داد: ایجاد امنیت پایدار ، اقتدار آفرینی برای نظام اسلامی، رفع توطئه های دشمنان و خدمت رسانی صادقانه به مردم در عرصه های مختلف از جمله دستاوردهای مهم مجاهدت های نیروهای مسلح کشور است.
امام جمعه اراک اظهار داشت: قوه قضائیه در کل مسئولیت های سنگینی دارد اما در برخی از بخش های حساس همچون سازمان قضائی نیروهای مسلح کار از حساسیت بیشتری برخوردار است چراکه این سازمان نقش مهمی در ارتباطات اجتماعی، سیاسی، ملی، منطقه ای و بین المللی دارد.
وی تاکید کرد: دستگاه قضایی در امانت داری و خدمت صادقانه به مردم عملکرد بسیار درخشانی دارد و همواره در همه شرایط یار و یاور مردم و وفادار به آرمان های نظام اسلامی است و در گام دوم انقلاب باید مقتدرانه به سمت تحقق اهداف حرکت کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار