مدیر کل تامین اجتماعی کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
مدیر کل تامین اجتماعی استان کرمانشاه از افزایش مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی خبر داد و گفت: تلاش می‌کنیم با بسیج کلیه امکانات، سازمان تامین اجتماعی به لحاظ ارائه خدمات سرآمد باشد.
کد خبر: ۱۰۳۴۴۴۶
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۷ 16 March 2022

اسکندر کاکایی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: برنامه ما برای فعالیت در سازمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه ارائه خدمت صادقانه به مردم با تمام توان و طبق مقررات قانونی است.

وی افزود: تلاش ما بر این است که با کم‌ترین مشکل برای ارباب رجوع و جلوگیری از هر گونه اتلاف وقت، خدمت رسانی انجام دهیم.

وی با اشاره به اینکه امید است سازمان تامین اجتماعی در سال آینده افزایش قابل قبولی از جهت پرداخت مستمری‌ها داشته باشد، خاطر نشان کرد: به این ترتیب از دغدغه‌های مردم کاسته شده و از نظر مالی  با کنترل تورم و دریافت حقوق به حل مشکلات شان بپردازند.

مدیر کل تامین اجتماعی استان کرمانشاه ادامه داد: تحولاتی که ایجاد خواهد شد مربوط به سازمان و طبق قانون مصوب است و از لحاظ حساب‌های معوقه نیز در کوتاه‌ترین مدت در دستور کار برای پرداخت قرار می‌گیرد.

کاکایی تاکید کرد: سعی ما بر این است که با بسیج کلیه امکانات، "سازمان تامین اجتماعی" از لحاظ ارائه خدمات سرآمد باشد، همه در مقابل قانون یکسان هستند و سعی می‌کنیم هیچگونه کارشکنی از لحاظ قانونی و کم کاری صورت نگیرد و در کنار همکاران با نهایت ادب و تواضع در ارائه خدمات به مراجعین سازمان تامین اجتماعی اعم از کارفرمایان، مستمری بگیران و بیمه شدگان باشیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار