فرماندار هرسین درگفتگو با تابناک:
فرماندار هرسین گفت: تنها راه گذر از موج ششم علاوه بر واکسیناسیون، رعایت دستورالعمل های بهداشتی می باشد، تا با خیال راحت به پیشواز نوروز برویم.
کد خبر: ۱۰۳۱۰۰۰
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۷ 27 February 2022

عبادالله کنجوریان در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: متاسفانه طی دو هفته اخیر بیشتر شهرستان های کرمانشاه قرمز شدند و هرسین هم در وضعیت قرمز قرار دارد، بر اساس اعلام ستاد ملی کرونا از شهرهای قرمز استان کاسته شده اما وضعیت هرسین همچنان قرمز است.

وی افزود: انتظار می رود با توجه به به نزدیکی به ایام پایانی سال مردم نهایت همکاری را داشته باشند و با رعایت پروتکل های بهداشتی شهر مجددا در وضعیت بهتری قرار گیرد.

فرماندار هرسین تصریح کرد: طبق اخرین امار تا کنون ۱۳٠ هزار دوز واکسن برای اهالی شهرستان تزریق شده که از این تعداد ۵۸ هزار مربوط به دوز اول، ۵۱ هزار دوز دوم و ۲۲ هزار دوز سوم است.

وی خاطرنشان کرد: طی روز های گذشته از محل واکسیناسیون بازدید کردیم و شاهد تلاش افراد در حوزه بهداشت بودم اما میزان مراجع برای دریافت واکسن پایین تر از حد انتظار است است، از مردم درخواست می کنیم برای عبور از پیک ششم نهایت همکاری را در این زمینه داشته باشند.

کنجوریان تشریح کرد: از ابتدای کرونا تا امروز تعداد فوتی های کرونایی شهرستان ۱۷۸ نفر گزارش شده و حدود۲ هزار و ۹۳۴ مورد بستری داشتیم که از این تعداد بر اساس تست گرفته شده یک هزار و ۷۱٠ مورد pcr مثبت بود.

وی ادامه داد: طبق اخرین آمار امروز تعداد ۱۵ نفر بیمار کرونایی در بیمارستان شهدای هرسین بستری هستند.

فرماندار هرسین بیان کرد: برای سفرهای نوروزی تابع دستور ستاد ملی کرونا هستیم و تا کنون به ما موردی ابلاغ نشده ولی در مجموع اگر مردم همکاری داشته باشند و شهرستان از وضعیت قرمز خارج شود، پس از دوسال مردم به مسافرت نیاز دارند، ما نیز پذیرای مهمانان هستیم، اما اگر وضعیت به همین صورت قرمز باشد مطمئنا باز هم محدودیت های فشرده اجرا می شود.

وی گفت: از مردم تقاضا داریم در بازار های ایام نوروز در صورت امکان کم تر تردد و تجمع کنند چرا که این تجمعات باعث شیوع بیشتر کرونا می شود، در صورت تردد حتما فاصله گذاری رعایت و از ماسک استفاده کنند تا با خیال راحت به پیشواز نوروز برویم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار