معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه خاتم‌الانبیا:

انقلاب هرگز دشمنی پلیدتر ، خبیث‌تر ومنافق‌تر از منافقین را نداشته است

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه خاتم‌الانبیا گفت:انقلاب هرگز دشمنی پلیدتر و خبیث‌تر و منافق‌تر از منافقین را نداشته است و برای معرفی چهره خبیث این وطن فروشان به جوانان عزیز که آن دوران را درک نکرده‌اند چند نکته را بیان می‌کنم.  
کد خبر: ۶۳۵۱۴۳
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۶ 26 July 2018

به گزارش تابناک،سردار شادمانی امروز پنجشنبه در مراسم گرامیداشت عملیات غرور آفرین مرصاد که در یادمان شهدای مرصاد با اشاره به عظمت این مراسم اظهار داشت:خدا خواست جنایتکارترین‌ها، پست‌ترین‌ها، ذلیل‌ترین‌ها و وطن فروش‌ها در این تنگه گرفتار قهر الهی شوند و دشمن با رشادت فرزندان شما از هوا و از زمین، تمام توانایی‌های به عاریه گرفته خود از آمریکا و اسراییل را منهدم شده ببیند و ذلیلانه‌تر به آغوش صدام کافر برگردد.

وی خاطر نشان کرد:مدافعان جبهه نرم ثوابشان هزار هزار برابر بیشتر از سربازان و مجاهدانی است که در جبهه سخت می‌جنگند و سربازانی که در این جبهه می جنگند از اعتقادات و اندیشه بلند یک ملت دفاع می کنند و آنهایی که در جبهه سخت می‌جنگن از جغرافیای سرزمینی دفاع می کنند.

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص) گفت: برگزاری این مراسم ها و یادآوری آن حماسه ها که در تاریخ ثبت است با تمام ویژگی هایش در جبهه فرهنگی تاثیری عمیق دارد

سردار شادمانی اظهار داشت: همین معنویت و اعتقادات و ایستادگی ها برای راه خدا ما را در جنگ پیروز کرد دشمن بسیج شده تا این سرمایه معنوی را از ملت بگیرد و این مراسمات برای زنده نگه داشتن این تفکر ارزشش بالاتر از جهاد است.

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص) تصریح کرد: درود میفرستیم بر شرف ملتی که افتخار بزرگی که معجزه و رحمت الهی است را رقم زدند آن هم زمانی که بدنام ترین دشمن ما که همه به آنها امید بسته بودند تا چیزی که صدام در ۸ سال به دست نیاورده بود را به واسطه اینها به دست بیاورد.

وی تاکید کرد: در عین حال ما در شرایط حساسی به سر می بریم که دشمن همت و اراده مضاعفی را پای کار آورده تا برای انقلاب ملت مشکلاتی ایجاد کند به همین دلیل باید انقلاب و اهداف آن به جوانان شناسانده شود.

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص) افزود: مبادا در اذهان برداران و خواهران جوان، انقلاب فقط یک عبارت باشد، انقلاب آبرو و نجات ماست، اعتقادات و اندیشه های بلند این ملت، اصالت و استغنا و مبارزه با استکبار و مقابله با ظلم و فساد و مجاهدت و جهاد و ایستادگی است. باید انقلاب را عمیقا بشسناسیم و دستاوردهای آنرا بیان کنیم.

وی ادامه داد: تجربه ۴۰ ساله نشان داده که هرجا با سختی مواجه شدیم و پایدار به جنگ سختی رفتیم پیروز شدیم و هرجا دشمن برای ما سختی ایجاد کرد محل پیروزی ما شد .

وی با بیان اینکه اینها صرفا عملیات روانی است، افزود: مبادا مسولان ما تحت تاثیر قرار گیرند، داشته های ما فروان تر از دوران انقلاب است مبادا مسئولی بلغزد و بترسد اینجا کشور ایستادگی است و ما نهال مقاومت را در منطقه پرورانده‌ایم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار