فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) کرمانشاه مطرح کرد؛

عدم امکان پیروزی دشمن در برابر مقاومت اسلامی

گروه استان‌ها - فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) کرمانشاه گفت: دشمن با وجود دسیسه ها و اعتراضات و اغتشاش موفق به پیروزی در برابر مقاومت اسلامی نشده است.
کد خبر: ۱۱۸۵۴۷۰
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۵ 25 September 2024

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، سردار بهمن ریحانی امروز (چهارم مهرماه) در پنجمین آیین ملی تجلیل و تکریم پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت که در حسینیه ثارالله سپاه نبی اکرم (ص) کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: در هفته دفاع مقدس هستیم که یادآور روزهای جنگ و عزت ها و ارزش ها است روزهای که مقام معظم رهبری در هر شرایطی ما را هدایت کرده و رها نمی‌کند.
 
وی افزود: جنگ دستاوردهای بسیار زیادی برای ما در تمامی عرصه ها داشته است که ما این دستاورد ها در سایه دفاع مقدس کسب کردیم.
 
فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه تصریح کرد: قبل از انقلاب دسیسه های دشمنان بسیار بود اما بعد از انقلاب این دسیسه‌ها بیشتر شد،  جرقه جنگ توسط آمریکا و شوروی زده شد، با تمام فداکاری و رشادت ها بعد از هشت سال سربلند بیرون آمدیم.
 
ریحانی با اشاره به دستاوردهای دفاع مقدس گفت: اولین دستاورد دفاع مقدس، دستاورد اقتصادی بود که بعد از پیروزی انقلاب و تحریم مردم با صرفه‌جویی و قناعت ( ارائه کالابرگ برای اقلام اساسی)  در برابر تحریم ایستادگی کردند.
 
وی در ادامه گفت: امام جنگ را فقط مختص به سپاه ندانست بلکه با تشکیل بسیج مردمی، مردم را وارد جنگ کرد، بودجه هشت سال دفاع مقدس برابر با یک سال بودجه کشور بود و مردم از جنگ قناعت و مدیریت را یاد گرفتند.
 
این مقام مسئول تشریح کرد: دستاورد دیگر در زمینه علم و فناوری در صنایع دفاعی که امروز ما از بهترین کشورها در ساخت ادوات جنگی و پهپاد ها هستیم. 
 
ریحانی ابراز کرد: یکی از زیباترین کارهای امام تشکیل نیروهای امنیتی و مردمی بود، قدرت مردمی از همه قدرت ها بالاتر است.
 
وی ادامه داد: ارتش و دیگر نیروهای نظامی توانسته در عرصه قطعات و صنایع دفاعی وابستگی ما را از دیگر کشورها از میان بردارد و کشور را به خودکفایی برساند.
 
فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه تشریح کرد: از دیگر دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس تبیین فرهنگ شهادت، شناسایی و تامین نیروهای داوطلب ، خودباوری و ابتکار عمل، تولید فرهنگ بسیج جهادی و رشد فضایل معنوی را می‌توان نام برد.
 
وی ابراز کرد: از دفاع مقدس اتحاد، یکپارچگی بر اساس تکلیف یاد گرفتیم که در برابر دشمن مقاومت کنیم و در کمتر از ۵۰ سال در برابر دشمن هستیم و با وجود دسیسه ها و اعتراضات و اغتشاش دشمن موفق به پیروزی نشده است.
 
این مقام مسئول تشریح کرد: فرهنگ دفاع مقدس در کل دنیا در حال ترویج و بسیاری از خیزش ها در دنیا براساس فرهنگ و مقاومت شکل گرفته است.
 
فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه ادامه داد: خواهران، مادران و همسران شهدا کمتر از شهدا اجرای و پاداش کسب نکرده اند، اگر تربیت مادران نبود نمی‌توانستند در برابر دشمن ایستادگی کنند.
 
ریحانی در پایان گفت: در هشت سال دفاع مقدس ما یک کشور نوپا بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بودیم در جایی که ۳۸ کشور به صدام کمک می‌کردند، با وجود خسارت ها، شهادت ها، فداکاری جانبازان و آزادگان، سختی‌های به پیروزی رسیدیم.

انتهای پیام/ ن
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار