برگزاری جشنواره داستان‌نویسی«اقتصاد مقاومتی، تولید واشتغال»درسنقر

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از برگزاری جشنواره داستان‌نویسی با موضوع‌»اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» در شهرستان سنقروکلیایی از استان خبر داد.
کد خبر: ۴۵۶۰۱۲
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۷ 09 July 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از مهر،حجت‌الاسلام رحیم جعفری ، از برگزاری جشنواره داستان‌نویسی با عنوان «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» خبر داد و گفت: این جشنواره در راستای ترویج و پیاده سازی شعار سال با همین عنوان است.

وی افزود: این جشنواره  در دو بخش، داستان کوتاه و داستانک  و در شهرستان سنقر و کلیایی از استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، گفتمان‌سازی اقتصاد مقاومتی را از اهداف برگزاری این جشنواره عنوان کرد و گفت: نویسندگان بدون محدودیت سنی می‌توانند آثار خود را به بخش دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

وی در خصوص موضوعات جشنواره نیز گفت: سبک زندگی ایرانی اسلامی و نقش آن در توسعه جامعه، الگوی مصرف و پرهیز از اسراف  و نقش آن در تحقق اقتصاد مقاومتی و رشد و تعالی جامعه از جمله موضوعات این جشنواره است.

 جعفری، اسراف و نقش منفی آن در عدم توسعه و تعالی جامعه، فرهنگ استفاده از تولیدات داخلی و نقش آن در تحقق اقتصاد مقاومتی، مبارزه با قاچاق کالا و نقش آن در توسعه جامعه و رشد تولید ملی را به عنوان  دیگر محورهای این جشنواره عنوان کرد.

 وی افزود: اهمیت استفاده از تولیدات ملی و خرید کالای ایرانی و نقش آن در ایجاد اشتغال آفرینی جوانان، ارزش کار و سرمایه کارگر ایرانی، کسب روزی حلال، اقتصاد خانواده، 

کارآفرینی، امید به آینده اقتصادی و موضوعات مرتبط با اقتصاد مقاومتی و ایجاد فضای کسب و کار امیدآفرین در جامعه نیز محورهای دیگر آثار ارسالی به این جشنواره را تشکیل می‌دهد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه آخرین مهلت ارسال آثار را ۳۰ مردادماه سال‌جاری اعلام و تصریح کرد: شهریور ماه جاری نیز جشنواره و  کارگاه آن برگزار خواهد شد.

وی افزود: علاقمندان می توانند آثار خود را به آدرس الکترونیکی cuartf@gmail.com  ارسال و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۱۸۸۳۴۲۰۴۸ تماس حاصل کنند.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار