حسین محمدی در گفتگو با تابناک:

کرمانشاه، ظرفیت خوبی دررشته ی دوچرخه سواری دارد

دبیر هیئت دوچرخه سواری استان کرمانشاه گفت: استان کرمانشاه افراد مستعدی در این رشته ورزشی دارد و اگر به این ظرفیت توجه شود، استان کرمانشاه در بین استان های دیگر در رده های برتر قرار می گیرد.
کد خبر: ۴۲۴۸۴۸
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۸ 16 May 2017
حسین محمدی امروز در گفتگو با خبرنگار تابناک از  کرمانشاه، اظهارداشت: پیست دوچرخه سواری استان فاقد امکانات لازم است، ودوچرخه سواران در رده های بزرگسال در جاده ی*  بیستون *تمرینات خود را برای حضور در مسابقه ها انجام می دهند

دبیر هیئت دوچرخه سواری استان کرمانشاه افزود:ما در داشتن امکانات مورد نیاز  برای پیست مخصوص دوچرخه سواری، اسپرینگ و جاده ای نسبت به استان های هم جوار مانند سنندج و همدان ضعیف هستیم امادر حضور برای مسابقه های کشور و مقام آوری در یک رده هستیم.

محمدی  تصریح کرد: از جمله برنامه ی فرهنگی ما در سطح شهر، می توان از سه شنبه های *بدون خودرو*  نام برد ، که افراد با استفاده از دوچرخه فعالیت های روزانه ی خود را انجام دهندو رفت و آمد می کنند.

محمدی با بیان اینکه درسال  گذشته اعزام به مسابقات کشوری در رشته ی دوچرخه سواری کوهستان و تریال نایب قهرمان شدیم،  عنوان کرد: و در مسابقه های لیگ سومی کشور  موفق به کسب مقام دوم در دوچرخه سواری کوهستان شده ایم.

دبیر هیئت دوچرخه سواری استان کرمانشاه در ادامه خاطر نشان کرد:  ما فقط چند دوچرخه ی قدیمی در هیئت برای استفاده دوچرخه سواران داریم  که بقیه ورزشکاران خود دوچرخه مورد نیاز را برای تمرین و حضور در مسابقه تامین می کنند.

محمدی در خاتمه گفت:  با فراهم کردن امکانات تلاش می کنیم خانواده ها به ما اعتماد کنند و زمینه ی فعالیت فرزندشان در رشته دوچرخه سواری فراهم شود.
گفتگو از حدیث جمشیدی
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار