افزایش 2 درصدی بیمه‌شدگان در سال 95/ حذف دفترچه‌های تامین‌ اجتماعی

مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمانشاه از افزایش 2 درصدی بیمه‌شدگان در سال گذشته خبر داد و گفت: امسال برنامه حذف دفترچه‌های تامین‌ اجتماعی در راستای رفاه حال شهروندان و بیمارن در دستورکار قرار دارد.
کد خبر: ۴۰۲۵۶۹
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۴ 05 April 2017
ه گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس ،کیومرث فلاحی امروز، اظهار داشت: مجموع بیمه شده اصلی و تبعی استان حدود 760 هزار نفر است.

مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمانشاه به 250 هزار بیمه شده اصلی و تبعی زیر پوشش سازمان تامین اجتماعی در سال 95 اشاره و بیان کرد: نسبت به سال 94 این رقم از رشد 2 درصدی برخوردار بوده است.

وی با بیان اینکه میزان تعداد افراد بیمه شده نشان از رونق کسب‌وکار در استان است، ادامه داد: سال‌گذشته در مراکز درمانی سازمان تامین اجتماعی استفاده از دفترچه‌های کاغذی بیمه حذف شد و امسال نیز این برنامه در راستای رفاه حال شهروندان و بیمارن در دستورکار قرار دارد.

فلاحی با بیان اینکه حذف دفترچه‌های بیمه کمک بزرگی به جامعه پزشکی و بیماران است، گفت: الکترونیک شدن دفترچه بیمه تحول بزرگی است، بدین صورت که پزشک در هر نقطه از کشور به‌طور هوشمند از وضعیت بیمار مطلع می‌شود.

وی با اشاره به برنامه اداره‌‌کل تامین‌اجتماعی استان در سال 96، تصریح کرد: تامل بیشتر با شراکای اجتماعی از جمله کارفرمایان، مستمری‌بگیران و کارفرمایان را در دستور کار داریم.

این مسؤول خاطرنشان کرد: پرستاران و مددکاران جانبازان که در مراکز درمانی بنیاد شهید به این گروه هدف خدمات ارایه می‌کنند با 20 سال سابقه کار بدون شرایط سنی بازنشسته می‌شوند.

ا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار