رضا حق پرست در گفتگو با تابناک:

قندهای مصنوعی دشمن گلبول سفید و دوست سلول های سرطانی است

رئیس کارگروه اصلاح فرهنگ غذایی کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی کرمانشاه گفت : هنگام مصرف قندهای مصنوعی، در بدن این فرد قند بیش از حد و ویتامین* ث* کمتر از حد تولید می شود که به ضرر گلبول سفید و به نفع سلول های سرطانی است.
کد خبر: ۴۰۰۴۳۶
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۵ 30 March 2017
رضا حق پرست امروز در گفتگو با خبرنگارتابناک از کرمانشاه، اظهار داشت:  افرادی که گلوکز زیادی از طریق مصرف بیش از حد قند، شکر، شیرینی، برنج و نان وارد بدنش کند دیگر جایی برای خوردن میوه و سبزی که سرشار از ویتامین * ث* هستند، ندارد.

 وی با اشاره به اینکه از زمان گرفته شدن از شیر مادر انسان باید تغذیه طبیعی داشته باشد چون غذای اصلی انسان است، افزود: انسان  با مصرف غذای های پخته و مضر تعادل طبیعی بدن خود را برهم زده و خود را چنین مستعد بیماری ها کرده است. 

دانشیار معاونت موسسه تحقیقات کشاورزی دیم گفت: بسیار از افراد مبتلا به بیماری های بسیار سخت مانند دیابت و حتی سرطان با پذیرش تعذیه طبیعی درمان شده اند، که دلیلی برای اثبات این است که تغذیه انسان باید طبیعی باشد.

حق پرست در ادامه تصریح کرد:  پذیرش رژیم تغذیه طبیعی، اثبات می کند مصرف  غذای پخته  که مواد طبیعی و‌ مفید را از بین ببرد بیماری زا است که البته پیروی از تغذیه طبیعی باید آگاهانه  و با مطالعه، صورت بگیرد.

او گفت: بر اساس تجربه بهبود یافتگان دیابت با خام گیاه خواری ،معمولا به کسانی که دیابت دارند ما توصیه  می کنیم تا 20 روز فقط سالاد سبزیجات تازه بخورند و حتی کمترین مقدار میوه را نخورند و بعد از 20 روز به تدریج میوه را به سبد غذایی خود اضافه کنند.

 مدیر عامل سازمان مردم نهاد ( راز آ رامش زندگی) اظهار داشت: در این دوره باید داروی کاهش قند را مصرف کنند و به تدریج با کاهش قند خون میزان دارو را زیر نظر پزشکشان کم و کمتر کنند تا حذف شود. 

 وی با بیان اینکه برای کاهش چربی خون رژیم خاصی توصیه نمی شود، خاطر نشان کرد:  این بیماران می توانند خام گیاه خواری معمولی کنند و به جای غذا های حیوانی و پخته ، از میوه وسبزیجات و جوانه ها و مغزها استفاده کنند. 
 
این دکترای ژنتیک و اصلاح نباتات با اشاره به بیماران  که می خواهند تغذیه طبیعی را برای تسریع درمان بیماریشان انتخاب کنند، متذکرشد: این افراد  باید آگاهانه و با مطالعه این کار را شروع کنند و استرس و اضطراب در زندگی نداشته باشند و فعالیت سبک بدنی و بطور کلی سبک طبیعی زندگی را نیز رعایت کنند.
گفتگو از حدیث جمشیدی
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار