با حضور مردم شهیدپرور

پیکر پدر شهیدان دلفانی در گلزار شهدای کرمانشاه خاکسپاری شد

مراسم تشییع و خاکسپاری اسوه صبر و ایثار، پدر شهیدان «یدالله» و «محمود» دلفانی صبح امروز در گلزار شهدا (باغ فردوس) کرمانشاه برگزار شد‌.
کد خبر: ۳۵۰۳۵۳
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۱ 28 December 2016
به گزارش خبرگزاری تابناک و به نقل از فارس،  عبدالحسین دلفانی بازنشسته آموزش و پرورش، پدر شهیدان والامقام «یدالله و محمود دلفانی»، در سن 87 سالگی صبح روز گذشته به دیار حق شتافت.

براساس این گزارش، مراسم تشییع و خاکسپاری عبدالحسین دلفانی پدر شهیدان والامقام «یدالله و محمود دلفانی» صبح امروز در گلزار شهدا(باغ فردوس) با حضور خانواده معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و مردم شهیدپرور کرمانشاه برگزار شد.

 پدر بزرگوار و گرانقدر شهیدان والامقام «یدالله و محمود دلفانی» خالصانه و برای رضایت حق از عزیزترین سرمایه‌های خویش گذشت تا ارواح قدسی آن طائران ملکوت، حافظ و پاسدار این نظام و میهن اسلامی باشند.

گفتنی است، شهید والامقام یدالله دلفانی در 28 بهمن‌ماه سال 62 در منطقه عملیاتی چنگوله و شهید بزرگوار محمود دلفانی در تاریخ 27 مهرماه سال 63 در منطقه عملیاتی میمک به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

همچنین مردم شهیدپرور، ارگان‌ها و نهادها استان با عشق و ارادت به شهدا، پیام‌های تسلیت خود را به این خانواده عزیز عرض می‌کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار