مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمانشاه:

قصه‌گویی در سطح بین‌المللی برای ایران بِرند محسوب می‌شود

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه گفت: هم اکنون قصه‌گویی در سطح بین‌المللی برای ایران بِرند محسوب می‌شود.
کد خبر: ۳۱۶۵۶۶
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۶ 23 October 2016
به گزارش نابناک به نقل از مهر، رضا موزونی پیش از ظهر امروز یکشنبه در جشنواره قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه اظهار داشت: امسال نوزدهمین جشنواره قصه‌گویی استانی را داریم که با حضور قصه‌گویان استان انجام می‌شود.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمانشاه با اشاره به شروع جشنواره‌های قصه‌گویی در کانون پرورش فکری از ۱۹ سال پیش گفت: این جشنواره در سالیان گذشته به صورت کتابخانه‌ای برگزار می‌شد.

موزونی ادامه داد: به مرور زمان جشنواره قصه‌گویی از مرحله کتابخانه‌ای به سطح استانی، منطقه‌ای، کشوری و سپس بین‌المللی ارتقا یافت.

وی افزود: در هفدهمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی که در کرمانشاه برگزار شد بسیاری از مهمانان معتقد بودند که قصه‌گویی کانون کرمانشاه در حد برند خوب و سطح بالایی برگزار شد.

این مسئول با بیان اینکه اکنون قصه‌گویی در سطح بین‌المللی برندی برای ایران محسوب می‌شود، گفت: نوزدهمین جشنواره استانی ۱۴۰ نفر شرکت داشتند که از این تعداد ۵۲ مربی، ۶۴ نوجوان و مابقی نیز به صورت آزاد شرکت کردند که در نهایت ۷۴ قصه برای ارائه در این جشنواره پذیرفته شد.

موزونی به اهمیت قصه‎‌گویی در جهان اشاره کرد و گفت: در قصه‌گویی ارتباط چشم با چشم میان افراد برقرار می‌شود که بسیار تاثیرگذار است.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمانشاه بیان کرد: ما پیشنهاد دادیم که پنجشنبه‌ها در کانون پرورش فکری برنامه قصه‌گویی برگزار شود اما خوب اجرا نشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار