آئین تودیع و معارفه مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه آزاد کرمانشاه

آئین تکریم و معارفه مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه با حضور مدیر امور دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های کشور برگزار شد.
کد خبر: ۱۲۳۶۶۹
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۷ 04 November 2015
آئین تکریم و معارفه مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه با حضور مدیر امور دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های کشور برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه روز چهارشنبه در این مراسم که در محل تالار علامه امینی (ره) دانشگاه آزاد استان با حضور مسئولان و اساتید برگزار شد، با گرامیداشت 13 آبان ماه افزود: چنین روزی نماد استکبارستیزی و مبارزه با ظلم و استبداد است.

دکتر نوذر قنبری با بیان اینکه بی منطقی و قلدری از ویژگی های استبداد و استکبار است، ادامه داد: وظیفه جامعه دانشگاهی در این روز مقابله با استکبار و تقویت دانش نظامی، فرهنگی و اقتصادی است.

وی با قدردانی از مسئول سابق نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه های آزاد اسلامی استان اظهار کرد: حجت الاسلام قدرتی در دوران مسئولیتش در دانشگاه استان از شخصیت و روحیه مشورت دهی و مشورت پذیری برخوردار بود و تلاش شبانه روزی وی قابل تقدیر است.

قنبری از سرپرست جدید نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه های آزاد استان به عنوان شخصیتی جوان و پرانرژی یاد کرد و خواهان ادامه این روند و حرکت با قدرت بیشتر شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه یادآور شد، با تلاش و کوشش در سالی که به همدلی و همزبانی دولت و ملت نام گرفته می توان به اهداف جامعه دانشگاهی و اقتدار دانش فرهنگی، نظامی و اقتصادی دست یافت.

در این آئین از تلاش ها و زحمات حجت الاسلام مهدی قدرتی تقدیر و حجت الاسلام ابوالفضل الله وردی به عنوان سرپرست جدید نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه معرفی شد.

استان کرمانشاه هم اکنون دارای بیش از یکصد هزار دانشجو در دانشگاه های دولتی و آزاد است.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار