ششمین نمایشگاه کامپیوتر، گوشی تلفن همراه، دوربین‌های مدار بسته، سیستم‌های حفاظتی و کنترلی و الکامپ در اردبیل گشایش یافت.
کد خبر: ۹۹۸۶۸
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۳ 23 September 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در مراسمی که عصر امروز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی اردبیل گشایش یافت، تولیدکنندگان و فعالان حوزه الکترونیکی، مخابراتی و سیستم‌های مدرن الکترونیکی در اردبیل گرد هم آمدند تا در بیش از 36 غرفه جدیدترین و مدرن‌ترین تکنولوژی‌های خود را در حوزه کامپیوتر، گوشی تلفن همراه، سیستم‌های حفاظتی و دوربین‌های مدار بسته در معرض دید علاقمندان قرار دهند.

در این نمایشگاه که با تخفیف 30 تا 40 درصد و با شرایط مناسب کامپیوتر و دیگر امکانات الکترونیکی به مخاطبان ارائه می‌شود، علاقمندان از امروز تا چهارم مهر ماه فرصت دارند از ساعت 15 عصر تا 21 شب از این نمایشگاه بازدید کنند.

در این نمایشگاه علاوه بر تولیدکنندگانی از استان اردبیل، از چهار استان تهران، آذربایجان شرقی، البرز و خراسان رضوی تولیدات و محصولات خود را عرضه کرده تا امکان عرضه محصول و جذب مخاطب فراهم آید.

هدف از برگزاری این نمایشگاه در کنار معرفی جدیدترین محصولات در این حوزه ارتقا آگاهی علاقمندان و مخاطبانی است که می‌خواهند از این تجهیزات، امکانات و فناوری‌های جدید اطلاعاتی بهره‌مند شوند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار