مدیرعامل ‌مخابرات اصفهان:
تابناک: مدیرعامل ‌مخابرات اصفهان گفت: تا پایان سال با حضور وزیر ارتباطات از فیبر نوری در کل استان رونمایی می‌شود و با این اتفاق، تا ۱۰ سال آینده نیازی به توسعه پهنای باند در استان نیست.
کد خبر: ۹۹۷۷
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۱ 03 March 2015
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، حسین کشائی ظهر امروز در مراسم افتتاح 30 طرح مخابراتی در شهرضا، با اشاره به اجرای طرح فیبرنوری در استان اصفهان و شهرضا اظهار داشت: عملیات اجرایی فیبر نوری در شهرضا و اصفهان تکمیل شده بود و نصب و راه‌اندازی از تجهزیات دوسویه فیبر باید تکمیل می‌شد که امروز این امر محقق شد.

وی با اشاره به وضعیت پهنای باند در استان اصفهان افزود: تا پایان سال با حضور وزیر ارتباطات از فیبر نوری در کل استان رونمایی می‌شود که تا 10 سال آینده نیازی به توسعه پهنای باند در استان نیست.

مدیر عامل شرکت مخابرات اصفهان گفت: با اجرای فیبر نوری اصفهان و شهرضا 100 گیگا بایت پهنای باند در زمینه دیتا و 3G فراهم شده است.

وی درباره وضعیت مشترکان اینترنت پرسرعت در استان اصفهان بیان کرد: با افزایش پهنای باند از امروز مشترکان اینترنت پرسرعت شاهد افزایش سرعت اینترنت هستند.

کشائی با بیان اینکه نسل چهارم تلفن همراه در اصفهان آغاز شده، تصریح کرد: زیرساخت‌های نسل چهارم موبایل در اصفهان فراهم شده و امیدوار هستیم تا فروردین 94 نسل چهارم تلفن همراه در شهرضا راه‌اندازی شود.



منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار