رئیس اتحادیه هتلداران اصفهان:
تابناک: رئیس اتحادیه هتلداران اصفهان گفت: قیمت هتل های اصفهان برای نوروز ۹۴ هیچ افزایشی نخواهد داشت.
کد خبر: ۹۹۵۳
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۷ 03 March 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایمنا، مهدی نریمانی با اشاره به اینکه برای نوروز نزدیک به ۹۰ هتل و ۶۵ مهمان پذیر در اصفهان پذیران گردشگران نوروزی خواهد بود، اظهار داشت: ظرفیت این هتل ها و مهمان پذیرها بیش از ۱۲ هزار تخت خواب است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ظرفیت هتل های بزرگ به طور کامل رزرو شده است، افزود: با این وجود هنوز ظرفیت بقیه هتل ها به طور کامل پر نشده و آماده سرویس دهی به گردشگران نوروزی هستند.

رئیس اتحادیه هتلداران اصفهان تاکید کرد: قیمت هتل ها براساس ستاره بندی و همچنین استاندارد و نوع خدماتی که ارائه می دهند متفاوت است.

وی با تاکید بر اینکه ظرفیت هتل های اصفهان در چند روز اول نوروز با توجه به ازدحام و ترافیک گردشگران به طور کامل پر می شود، گفت: در این شرایط ظرفیت خانه های استیجاری و مدارس طی نوروز به طور کامل تکمیل می شود.

نریمانی به وجود برخی از افراد کلید به دست در مبادی ورودی شهر اشاره کرد و بیان داشت: امیدواریم تدابیر لازم برای برخورد با افراد کلید به دست در ایام نوروز اندیشیده شود.

وی همچنین به افزایش تعداد گردشگران اصفهان در سال ۹۳ اشاره کرد و گفت: طی سال ۹۳ حضور گردشگران داخلی و خارجی در اصفهان ۶۵ درصد افزایش داشته است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :