نکویی مطرح کرد:
تابناک: رئیس شورای سیاست گذاری جشنواره ملی حسنات گفت: امسال با برگزاری هفته فیلم حسنات، از ۶ خیریه برتر استان که خدمات متنوعی به مددجویان و نیازمندان جامعه ارائه می دهند، تقدیر خواهد شد.
کد خبر: ۹۹۵۰
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۴ 03 March 2015
به گزارش تابناک به نقل از مهر، سید علی نکویی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران در ارتباط با برگزاری هفته فیلم حسنات اظهار داشت: استان اصفهان و به ویژه شهر اصفهان برخوردار از حضور خیرانی است که در رشته های مختلف به مددجویان خدمت می کنند.

وی با اشاره به برگزاری هفته فیلم حسنات در اسفندماه سال جاری افزود: برای معرفی خیریه های برتر، قدردانی از افرادی که تنها برای رضای خدا به مردم خدمت می کنند و تشویق مردم برای کمک به خیریه ها از ۶ خیریه برتر در افتتاحیه هفته فیلم حسنات تجلیل می شود.

رئیس شورای سیاست گذاری جشنواره حسنات با بیان اینکه برای انتخاب این خیریه ها مواردی همچون مردمی بودن و وابسته نبودن به بخش های دولتی مدنظر بوده است، ابراز داشت: همچنین در این خیریه ها رعایت کرامت انسانی و شخصیت انسانی مددجویان به عنوان یک اصل انسانی در کمک به دیگران مدنظر بوده و تنوع خدمات ارائه شده نیز از جمله ویژگی های منحصر به فرد آنهاست.

وی با بیان اینکه کارهای خیر تنها شامل کمک مالی به افراد نیست، بیان داشت: خیریه هایی در استان داریم که خدمات مختلف و کارهای خیر متنوعی از جمله کمک به بچه های معلول ذهنی، افراد مبتلا به صرع، اهدای مستمری غذا، خوراک و لباس به افراد نیازمند، تهیه پوشاک برای شب عید دانش آموزان و افراد بی بضاعت انجام می دهند.

نکویی با بیان اینکه فیلم های کوتاه و مصاحبه هایی از عملکرد این خیریه ها تهیه شده است، گفت: با این تقدیر قصد داریم این موضوع را بیان کنیم که در نابسامانی های جامعه امروز انسان هایی تلاش می کنند مرهمی بر زخم های جامعه باشند تا مردم نیز با الگوگیری از این افراد سعی کنند خیریه های جدید راه اندازی کنند.

وی اضافه کرد: در واقع هدف جشنواره حسنات تشویق افراد به کارهای نیک است و در بخش تقدیر از خیریه ها نمونه عملی این کار نیک در پیش چشم جامعه قرار می گیرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار