کد خبر: ۹۹۱۴۸
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۱ 22 September 2015
رشت - ایرنا - سرمربی تیم ملی والیبال ساحلی کشورمان از برپایی اولین اردوی آمادگی تیم ملی والیبال ساحلی برای شرکت در مسابقات انتخابی المپیک تابستانی 2016 در شهر ریو دوژانیرو برزیل در شهرستان رودسر استان گیلان خبر داد.
[نخستین اردوی تیم ملی والیبال ساحلی کشور در رودسر برپا می شود]

رضا نائینی روز سه شنبه در حاشیه حضور در گیلان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: این اردو از هفتم تا دوازدهم مهرماه سالجاری در ساحل گیشار چابکسر از توابع شهرستان رودسر در شرق گیلان برگزار می شود.
وی افزود: شش نفر از بازیکنان تیم ملی از بین بازیکنان چندین تورنمنت اخیر مسابقات تور آزاد کشور در این اردو حضور دارند.
نائینی با بیان اینکه هنوز تاریخ دقیق برگزاری مسابقات انتخابی المپیک تابستانی 2016 برزیل از سوی فدراسیون بین المللی والیبال اعلام نشده، اظهار کرد: برگزاری این مسابقات حتمی است بنابراین تیم باید از هم اکنون آمادگی لازم برای حضور در این مسابقات را داشته باشد.
سرمربی تیم ملی والیبال ساحلی ادامه داد: در دو مسابقه تور جهانی که در قطر و ترکیه در آبان ماه سال جاری در این دو کشور برگزار می شود، با صلاحدید فدراسیون برای آمادگی هرچه بیشتر بازیکنان در این مسابقات شرکت می کنیم.
وی همچنین در خصوص برگزاری چهارمین دوره مسابقات والیبال ساحلی کشور در رودسر، سطح مسابقات را خوب توصیف و بیان کرد: حامد میرزا علی از تیم تکلم تهران و مجتبی امیری از تیم شهرداری واجارگاه، نفراتی هستند که توانایی لازم برای حضور در اردوهای تیم ملی را در آینده دارند.
چهارمین دوره مسابقات آزاد قهرمانی والیبال ساحلی کشور، از 28 تا 30 شهریورماه جاری با شرکت 20 تیم از شش استان کشور در زمین ورزشی والیبال ساحلی شهرداری رودسر برگزار شد و عصر دیروز (دوشنبه) و در خاتمه این مسابقات، تیم فرانتیک یک تهران به مقام قهرمانی رسید و تیم های تکلم تهران و شهرداری کلاچای دوم و سوم شدند.
شهرستان ساحلی رودسر در 75 کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار