ارشد نظامی ارتش در منطقه اصفهان و مسوول برگزاری مسابقات نظامی اربابان سلاح گفت: رقابت های تیم های نظامی ارتش های جهان آوردگاه صلح و دوستی بین کشورهاست.
کد خبر: ۹۸۸۰۹۷
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۸ 23 August 2021

امیرسرتیپ محسن آذر افروز در اولین روز از برگزاری مسابقات نظامی ارتش‌های جهان  با بیان اینکه امروزه شاهد مسابقات بین‌المللی نظامی ارتش های جهان خواهیم بود گفت ؛بستر بسیار مناسبی را در شاهین شهر اصفهان برای برگزاری این مسابقات فراهم کردیم تا کشورها برابر استانداردهای جهانی بتوانند با همدیگر به رقابت سالم بپردازند.

 سرتیپ آذرافروز افزود؛ اولین روز از مسابقات بین‌المللی نظامی ارتش های جهان است که با پنج شاخه در رشته های توپ ۱۲۳ میلی‌متری توپ ۱۲۲ میلیمتری توپ گراد و سلاح‌های سبک و در نهایت نیز در مرحله پنجم فینال است که  برگزار می شود .

ارشد نظامی ارتش در منطقه اصفهان یزد و چهارمحال و بختیاری در ادامه گفت زمان در این مسابقات بسیار ارزشمند است تیم‌ها باید با استانداردهای جهانی با هم به رقابت بپردارند ، مولفه نظم و زمان در این مسابقات از ارزش بسیار بالایی قرار دارد  .

وی در خصوص میدان برگزاری مسابقات بین المللی نظامی ارتش های جهان گفت؛ میدان از هر نظر از قابلیت‌های استاندارد برخوردار است و تیم های شرکت کننده نیز به این نکته تاکید دارند که در این میدان می شود بهترین رقابت را ارائه کرد. 

 سرتیپ آذرافروز به امکانات و زیرساخت های میدان رقابت اشاره و تصریح کرد: تمام زیرساخت‌های مسابقات در حد بین المللی در شاهین شهر فراهم شده است این امکانات اعم از امکانات نرم افزاری، سخت افزاری،  ارتباطی، دوربینی و اپتیکی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :