آیین تودیع و معارفه اداره توزیع نیروی برق گچساران، با حضور مدیر عامل توزیع نیروی برق استان در شهرستان برگزار و از زحمات ده ساله آقای روانگرد تقدیر و بهزاد زمان پور به عنوان ریس جدید این اداره معرفی شد.
کد خبر: ۹۸۵۴۴۴
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۵ 11 August 2021

آیین تودیع و معارفه اداره توزیع نیروی برق گچساران، با حضور مدیر عامل توزیع نیروی برق استان در شهرستان برگزار و از زحمات ده ساله آقای روانگرد تقدیر و بهزاد زمان پور به عنوان ریس جدید این اداره معرفی شد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به کمبود تولید ۱۲هزار مگاوات برق در کشور گفت:با توجه با کاهش محسوس بارندگی و کاهش سطح ذخیره آب در سد های استان نسبت به سال گذشته و گرمای زود رس و افزایش دما متاسفانه نیروگاه برق آبی در سطح کشور را از دست دادیم.
معتمدی افزود:ما باید این کمبود تولید و تقاضای مصرف کننده را جبران کنیم که منجر به خاموشی ناخواسته نشود که در این راستا بخش مدیریت مصرف در پیک زمانی روز از ساعت ۱۳تا ۱۸و در شب از ساعت ۲۰تا ۲۴می باشد.
وی محدودیت زمانی برای چاه های کشاورزی،پمپاژ صنایع،پایش مصرفی ادارات و سازمان ها به کاهش مصرف ۵۰درصدی و خاموشی روشنایی معابر های شهری و بین شهری یک در میان را از دیگر راهکارهای این اداره برای جلوگیری از خاموشی در استان دانست و اظهار داشت: مهمترین ماموریت ما جلوگیری از خاموشی مصارف خانگی در استان می باشد که باتوجه به فرهنگ سازی در زمینه مصرف برق و همیاری مردم بخش عمده خاموشی ها جبران و خوشبختانه تاکنون در استان خاموشی گسترده وجود نداشت.
معتمدی مهمترین و حیاتی ترین پروژه این شرکت در سال جاری را تعویض کابل و سیم به کابل دانست و یادآور شد:در سال جاری در استان از ۳هزارو ۵۰۰کیلومتر شبکه مسی فشار ضعیفی در شبکه توزیع ۱هزارو ۵۰۰کیلومتر به شبکه مسی تبدیل که بر ناپایداری،افت ولتاژ و نوسانات شبکه تاثیرگذار بود.
وی افزود: از ابتدای سال جاری این تکلیف را برای مناطق گذاشتیم که تا پایان ۱۴۰۰ابن شبکه سیمی حذف و به کابل خود نگهدار تبدیل شود که این امر هم پایداری،کاهش افت ولتاژ و رضایت کندی نسبی مشترکین را به همراه خواهد داشت.
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان خاطر نشان کرد:در سال جاری اصلاح و بهینه سازی ۲۵۰روستای استان با اعتباری بالغ بر ۷۰میلیارد تومان در دستور کار و تا پایان سال عملیاتی خواهد شد که به نوبه خود کار بی سابقه ای در استان می باشد.
معتمدی مشترکین مصرفی در استان را ۲۷۲هزار مشترک اعلام کرد و گفت: عمده مطالبات شرکت از مصارفین۱هزارو ۴۵۰میلیارد تومان می باشد که بخش عمده آن ادارات و سازمان ها در سطح استان می باشد.
معتمدی پیک مصرفی تابستان امسال در سطح استان را ۴۴۰مگاوات دانست و خاطرنشان کرد:با توجه به مصرف وسایل سرمایشی در مناطق گرمسیری استان بیشترین مصرف در شهرستان گچساران می باشد.
وی همچنین با اشاره به انتصاب مدیر جدید اداره برق شهرستان گفت: برای اولین بار در استان و به تبع وزارت نیرو انتخاب مدیران از طریق فراخوان و بر اساس شایسته گزینی و امتیازات فردی و جمعی بوده و هیچ دخالت سیاسی از جانب منتخب مردم نبوده گرچه همراهی داشتند ولی دخالت نبوده و هدف سازمان هم تعامل با نمایندگان مردم و فرمانداران شهرستان ها می باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار