معدندار:
تابناک: مدیر آموزش و پرورش آران و بیدگل گفت: با برنامه ریزی دقیق انجام شده توسط کارشناسان و مسوولان مربوطه در آموزش و پرورش ، اول مهر امسال تمامی کلاس‌ها با حضور معلم مربوطه تشکیل می‌شود.
کد خبر: ۹۸۴۱۳
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۱ 21 September 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، محمد معدندار در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید و در گردهمایی مدیران مدارس شهرستان آران و بیدگل اظهار کرد: با وجود چالش‌های موجود در زمینه تامین فضای آموزشی برای دانش آموزان، امسال با برنامه‌ریزی صورت گرفته و رفع موقتی کمبود فضا، این چالش به صورت موقت برطرف شده است.

وی با تاکید بر اینکه هم اکنون 15 طرح نیمه تمام آموزشی و پرورشی در آران و بیدگل وجود دارد، تصریح کرد: تا آبان ماه امسال شش طرح ناتمام با کمک خیرین و دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

معدندار با اشاره به سرمایه عظیم و تاثیر گذار دانش آموزان در کشور گفت: مدیران و مسوولان مدارس باید برای این سرمایه بزرگ انسانی برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشند.

وی ایجاد یک محیط سالم همراه با نشاط و شادابی را نیاز هر مدرسه عنوان کرد و افزود: برای ایجاد این محیط همه باید هماهنگ و کمک رسان هم در امور مربوط به مدرسه باشند.

معدندار با یادآوری اجرای کامل طرح3-3-6 در مدارس خاطر نشان کرد: یکی از برنامه‌های مهم در طرح تحول بنیادین در آموزش و پرورش اعطای مسوولیت‌های مدرسه به دانش اموزان است که امسال باید به آن توجه جدی شود.

وی اظهار کرد: درگیر کردن دانش آموزان در امور مربوط به مدرسه و ایفای نقش راهنما بودن توسط معلم و مدیر می‌تواند دانش اموزان را برای ایفای نقش‌های مهم جامعه در آینده آماده سازد.

معدندار با اشاره به وظیفه آموزش و پرورش در حفظ ارزش‌های والای هشت سال دفاع مقدس تصریح کرد: مدیران مدارس برنامه ریزی کنند تا در ابتدای سال تحصیلی، از ظرفیت خانواده شهدا و ایثارگران برای ایراد سخنرانی و شروع سال تحصیلی استفاده کنند.

وی ادامه داد: آسایش امروز ما مرهون خون شهدا و ایثارگرانی است که با گذشت از بزرگترین سرمایه خود عزت و سربلندی را برای ما به ارمغان آوردند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار