سخنگوی ششمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان آخرین تصمیمات جلسه مشترک نمایندگان مجلس و منتخبان شورای شهر اصفهان را تبیین کرد.
کد خبر: ۹۸۰۶۱۰
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۴ 23 July 2021

سخنگوی ششمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان در جمع خبرنگاران، با اشاره به اولین جلسه مشترک نمایندگان مجلس و نمایندگان منتخب شورای شهر گفت:در این جلسه درباره موضوعاتی از جمله مسائل شهری، استانی و بخش‌هایی که نمایندگان مجلس و منتخبان شورای شهر به یکدیگر می‌توانند کمک کنند گفتگو شد.

علی صالحی با بیان اینکه مقرر شد کمیته‌ای متشکل از نمایندگان طرفین تشکیل شود، افزود: این دو گروه منتخبان مجمع نیرو‌های انقلاب هستند و قرار شد جلسات مشترک ماهانه‌ای در مسیر هماهنگی و هم افزایی ۱۳منتخب شورای شهر و ۵نماینده مردم شهر اصفهان در مجلس برگزار شود.

وی ادامه داد: همچنین مقرر شد این جلسات دستور  جلسه مشترکی داشته باشند که حول محور مهم‌ترین موضوعات کلانشهر اصفهان در حوزه وظایف نمایندگان مجلس و نمایندگان شورای شهر و مدیریت شهری باشد.

صالحی تاکید کرد: موضوعاتی از جمله آب، محیط زیست و اقتصادی شهر که از اولویت‌ها هستند در این جلسات مطرح خواهد شد و بعد از تشکیل ساز و کار و فرایند اجرایی آن حتما بر اساس اولویت‌های مسائل شهر و استان، موضوعات مورد بررسی و پیگیری مشترک قرار خواهد گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار