مدیرعامل ستاد دیه استان اصفهان گفت: جشن گلریزان برای آزادی ۷۰۰ زندانی جرایم غیر عمد استان اصفهان از عید قربان تا عید غدیر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۸۰۲۵۵
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۹ 21 July 2021

اسدالله گرجی زاده با اشاره به جشن گلریزان عید تا عید ستاد دیه استان اصفهان اظهار داشت: این طرح از عید قربان تا عید غدیر در استان اصفهان اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه جشن گلریزان عید تا عید برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد استان اصفهان در دستور کار قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: خیران اصفهانی همواره برای کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در کشور پیشتاز بوده و انتظار داریم در این طرح نیز ستاد دیه استان را همراهی کنند.

مدیرعامل ستاد دیه استان اصفهان با بیان اینکه در حال حاضر ۷۰۰ زندانی جرایم غیر عمد استان اصفهان در انتظار نگاه مهربان خیران برای آزادی در جشن گلریزان عید تا عید هستند، اضافه کرد: بدهی این زندانیان ۷۵۰ میلیارد تومان است.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته با کمک خیران و گذشت شکات ۶۷۷ زندانی جرایم غیرعمد با ۲۲۰ میلیارد تومان بدهی از بند رهایی یافتند، ابراز داشت: ۶۰ درصد از این بودجه از محل رضایت شکات تأمین شده است.

گرجی زاده با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون نیز ۲۱۵ زندانی جرایم غیرعمد با بدهی بالغ بر ۸۷ میلیارد تومان از بند رهایی یافته‌اند، افزود: برای این زندانیان نیز ۶۳ درصد از بودجه از محل رضایت شکات تأمین شده است.

وی با بیان اینکه در برنامه یک شهر ضیافت ماه مبارک رمضان نیز مردم استان اصفهان پرداخت ۲۴ میلیارد تومان کمک نقدی را تقبل کرده‌اند، تصریح کرد: تاکنون ۱۵ میلیارد تومان از این کمک وصول شده است.

مدیرعامل ستاد دیه استان اصفهان اضافه کرد: شهروندان می‌توانند برای مشارکت در پویش مردمی جشن گلریزان عید قربان تا عید غدیر کمک‌های خود را به شماره حساب ۰۱۰۵۵۰۶۳۷۰۰۰۷ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۸۵۴۳۲۱ بانک ملی به نام ستاد دیه استان اصفهان واریز کنند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار