کلنگ ادامه عملیات اجرایی رینگ چهارم در نیم رخِ غربیِ حلقه حفاظتی اصفهان با حضور امیرِ ارتشی، استاندار اصفهان و امام جمعه سپاهان شهر به زمین زده شد.
کد خبر: ۹۸۰۲۴۶
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۴ 21 July 2021

شهردار اصفهان در آیینِ آغاز ادامه مسیر رینگ چهارم اصفهان و کلنگ زنیِ پیست دوچرخه سواری شهر گفت: رینگ چهارم به طول ۷۸ کیلومتر از ابتدای نقطه صفر در انتهای کمربندی شرق در مجاورت کارخانه قند با احداث مجموع پل‌ها و تقاطع غیر همسطح شهید سلیمانی آغاز شده است.

قدرت الله نوروزی با بیان اینکه رینگ چهارم از چند شهر عبور می‌کند، افزود: شهرداری اصفهان با همکاری وزارت راه و شهرسازی «شرکت پروژه» را برای رینگ چهارم راه اندازی کرده است که این شرکت، متولی حلقه حفاظتی خواهد بود.

وی افزود: پس از مترو، مهم‌ترین طرحی که در اصفهان در حوزه حمل و نقل اثرگذار باشد، رینگ چهارم است که سخت‌ترین بخش آن در قسمت جاده خاتون آبادی و حد فاصلِ پلِ سردار شهید سلیمانی تا پل آفتاب با پیشرفت ۹۰ درصدی اجرایی شده است.

شهردار اصفهان با قدردانی از همکاری ارتش در اجرای طرح های  شهری از جمله خیابان کمکی ارتش و رینگ چهارم در نیم رخ غربی آن گفت: امروز کلنگ احداث پیست دوچرخه سواری در سپاهان شهر به زمین زده شد؛ پیست دوچرخه سواری نیز در منتهی علیه عرض شمالی لاین دوم جاده رینگ چهارم ایجاد می‌شود و مسیر برای احداث این بخش از رینگ در توافق با ارتش آزادسازی خواهد شد.

نوروزی ابراز امیدواری کرد کلنگ زنیِ ادامه رینگ چهارم و پیست دوچرخه سواری، آغاز مبارکی در مسیرِ تحققِ اهداف و مسیر ۷۷۷ کیلومتری دوچرخه سواری شهر باشد.

ارشد نظامی آجا در استان‌های اصفهان، چهار محال و بختیاری و یزد در حاشیه مراسم کلنگ‌زنی آغاز عملیات احداث ادامه رینگ چهارم و پیست دوچرخه‌سواری سپاهانشهر گفت: ارتش در اجرای طرح‌های متعددی با شهرداری اصفهان همکاری داشته که از جمله آن ها، رینگ چهارم است که بارِ ترافیکیِ این کلانشهر را به شدت کاهش خواهد داد.

امیر سرتیپ دوم محسن آذرافروز افزود: با شهرداری در اجرای طرح ‌هایی همچون خیابان کمکی ارتش تا خیابان جانبازان مشارکت می‌کنیم و البته اجرای این  طرح  بار ترافیکی سه راه حکیم نظامی  اصفهان را کاهش خواهد داد.

وی با بیان اینکه ارتش طرحِ ادامه خیابان توحید به سمت صفه را نیز اجرایی می‌کند، گفت: خیابان کمکیِ خیابانِ ارتش در روان سازیِ ترافیک مؤثر است و موجبِ توسعه خدماتِ حمل و نقل عمومی می‌شود.

امیر سرتیپ دوم آذرافروز از ورود ارتش به عرصه ورزش هم خبر داد و افزود: پیست دوچرخه سواری را در کنارِ ادامه مسیرِ رینگ چهارم در محدوده سپاهان شهر احداث می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار