امکان جذب و به کارگیری مشمولان غایب بالای سه سال در فرماندهی انتظامی استان اصفهان فراهم شده است.
کد خبر: ۹۷۹۵۹۶
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۰ 18 July 2021

معاون وظیفه عمومی پلیس استان اصفهان گفت: این دسته از مشمولان که در طول خدمت دارای حسن اخلاق و رفتار و حسن انجام وظیفه باشند بخشی از اضافه خدمت سنواتی آنان بخشیده می‌شود.
سرهنگ مهرداد پناهپوریان افزود: افرادی که قبل از سن مشمولیت ترک تحصیل کرده و یا فارغ‌التحصیل شده‌اند، از تاریخ ورود به سن مشمولیت (۱۸ سال تمام)، شش ماه مهلت دارند تا وضعیت خدمتی خود را مشخص کنند.
وی گفت: دانش‌آموزان، دانشجویان و طلاب علوم دینی مشمول که دارای معافیت تحصیلی بوده و برابر سقف سنوات تحصیلی تعیین شده، مشغول به تحصیل هستند در صورت ترک تحصیل، انصراف، اخراج و یا فراغت از تحصیل، حداکثر به مدت یک سال مهلت معرفی خواهند داشت.
معاون وظیفه عمومی پلیس اصفهان افزود: افراد متعهد خدمت در نیرو‌های مسلح یا دستگاه‌های دولتی که قبل از پایان تعهد، به هر دلیل شرایط ادامه خدمت را ندارند، از تاریخ انصراف از تعهد، حداکثر به مدت شش ماه مهلت دارند تا با مراجعه به دفاتر پلیس به اضافه ۱۰ برای ادامه خدمت دوره ضرورت اقدام کنند.

پناهپوریان گفت: مشمولان دارای معافیت موقت پزشکی و یا کفالت، پس از پایان مدت اعتبار آن، باید در مدت یک ماه برای رسیدگی مجدد به وضعیت خدمتی خود به دفاتر پلیس به علاوه ۱۰ مراجعه کنند.
معاون وظیفه عمومی پلیس اصفهان گفت: مشمولانی که در مهلت تعیین شده وضعیت خدمتی خود را مشخص نکنند وارد غیبت شده و برابر ماده ۱۰ قانون خدمت وظیفه عمومی، با محرومیت‌های اجتماعی شامل استخدام نکردن، امکان نداشتن دریافت وام، دریافت نکردن مستمری از سازمان‌های دولتی و وابسته و نهاد‌های قانونی و صادر نشدن پروانه کسب روبرو خواهند شد.
مشمولان و خانواده‌های آن‌ها برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir، سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ یا کانال سازمان در پیام رسان سروش به نشانی khabaresarbazi@ از آخرین اخبار آگاه شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار