مدیرعامل سابق شرکت آب منطقه‌ای اصفهان در نشست عمران و آبادانی در کنگره استان اصفهان و توسعه ملی با اشاره به وجود حدود ۴۳ هزار حلقه چاه مجاز در استان گفت: تعداد چاه‌های غیر مجاز نیز با وجود اقدامات پیشگیرانه افزایش یافته است.
کد خبر: ۹۷۸۸۲۳
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۵ 15 July 2021

میرمحمد صادقی با بیان اینکه آب آشامیدنی مردم استان اصفهان فقط از یک سامانه آبرسانی (تصفیه خانه باباشیخعلی) تامین می‌شود، افزود: میزان آب شرب تولیدی ۱۱.۸ و میزان مصرف حدود ۱۵ متر مکعب بر ثانیه که با کمبود ۲.۷ متر مکعب آب بر ثانیه مواجه هستیم.
وی گفت: بخشی از طرح سامانه دوم آبرسانی به اصفهان تا پایان مرداد امسال به بهره برداری می‌رسد و بسیاری از مشکلات آب شرب با راه اندازی آن برطرف می‌شود.
میرمحمد صادقی با بیان اینکه با انتقال آب از خلیج فارس نیز آب صنعت جدا می‌شود، افزود: با اجرای طرح بهشت آباد و تکمیل سد و تونل کوهرنگ ۳ نیز در آینده نزدیک بسیاری از مشکلات رفع خواهد شد.
نخستین کنگره "استان اصفهان و توسعه ملی، چالش‌ها و فرصت‌های پیش‌رو" امروز در دانشگاه صنعتی اصفهان پایان یافت.
۳۲ نشست تخصصی در محور‌های تاریخی، فرهنگی، اجتماعی، سلامت، صنعت و فناوری، گردشگری، توسعه علمی، مدیریت و اقتصاد، هنر، معماری و شهرسازی، رسانه، کشاورزی، آب، محیط زیست، جوانان و ورزش در این رویداد برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار