استاندار کرمانشاه گفت: تمامی دستگاه های اجرایی استان در توجه به حفظ محیط زیست مسئول هستند و در این زمینه وظیفه مهمی بر عهده دارند.
کد خبر: ۹۷۶۵۸
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۶ 20 September 2015
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری؛ مهندس ابراهیم رضایی بابادی در نشست شورای برنامه ریزی استان که با حضور اعضا در محل سالن جلسات استانداری برگزار شد، طی سخنانی تمامی دستگاهی اجرایی استان را به توجه به حفظ محیط زیست و مدیریت سبز فراخواند.

وی اظهار داشت: همانطوری که همه دستگاه ها و مسئولین در ایجاد اشتغال و رفع بیکاری وظیفه دارند در زمینه حفظ محیط زیست نیز وظیفه مهمی به عهده دارند زیرا این موضوع از دغدغه های اصلی کشور است.

وی با بیان اینکه در سال های گذشته شرایط نامطلوبی بر روند محیط زیست کشور حاکم بود و این بخش متحمل ضربات گسترده ای شد، اظهار داشت: این موضوع به قدری مهم و اثرگذار است که اگر برابر ایجاد اشتغال برای محیط زیست کار کنیم بازهم کم و اندک است.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: آب و هوای پاک آن قدر مهم هستند که این موضوع برای تمامی دستگاه های اجرایی لازم الاجرا و یک ضرورت است.

وی بیان داشت: حفظ محیط زیست و مدیریت سبز باید به دغدغه تمامی مدیران و مسئولین تبدیل شود و برای این موضوع برنامه و جدیت ویژه داشته باشند.

استاندار کرمانشاه با اشاره به انعقاد تفاهم نامه استان با سازمان حفاظت محیط زیست کشور گفت: ضرورت دارد که این تفاهم نامه سریعاً اجرایی و به یک عنوان یک راهبرد اساسی برای استان تعریف گردد.

وی ادامه داد: دبیرخانه محیط زیست در استان باید منسجم و با تلاش و جدیت به دنبال اجرای برنامه ها باشد و وظایف دستگاه ها را در این زمینه مشخص نماید.

استاندار کرمانشاه گفت: تمامی دستگاه ها باید در مصرف آب، برق، گاز و کاغذ صرفه جویی داشته باشند زیرا مصرف بی رویه از این منابع و امکانات ضربه زدن به محیط زیست را به دنبال دارد.

وی تاکید کرد: همه ارکان اجرایی استان در راستای حفظ محیط زیست باید تلاش و جدیت داشته باشند و ضرورت دارد که دستگاه های برتر و کم کار در این زمینه معرفی شوند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار