امام جمعه موقت اصفهان گفت: دشمن تلاش می کند از همه راه ها به مرزهای فکری و اخلاقی ورود و مردم را از اسلام دور کند.
کد خبر: ۹۷۵۴۵۸
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۹ 02 July 2021

حجت السلام سید مجتبی میردامادی در خطبه های نماز جمعه اصفهان افزود: دشمن با برنامه ریزی به مرزهای عفت، عزت، اخلاق، ارزش ها و اعتقاد و توجه به خدا نفوذ کرده، در حالی که تقوای الهی رمز پیروزی بر قوی ترین دشمنان است.
 
امام جمعه موقت اصفهان به انتخابات اخیر ریاست جمهوری اشاره و بیان کرد: توطئه های مختلفی برنامه ریزی شده بود تا در کنار شرایط کرونایی انتخابات این دوره را با شکست و کاهش مشارکت مواجه شود.

وی با بیان اینکه برخی حقوق و درآمدشان از فشار آوردن بر مردم است، افزود: در این دوره انتخابات عده ای تلاش کردند بخشی از مردم بدنبال اعتراض به تورم،گرانی و مشکلات معیشتی در انتخابات شرکت نکنند که البته بی تاثیر هم نبود.

امام جمعه موقت اصفهان تصریح کرد: در این میان، تهدید دشمنان از جمله آمریکا،انگلیس و فرانسه با هدف کاهش رغبت مردم ایران و  مشارکت حداقلی در انتخابات بود.

وی ادامه داد: مردم اما مشت محکمی بر دهان بدخواهان انقلاب اسلامی زدند و مشارکت بیش از ۵۰ درصدی آنها در این شرایط بسیار خوب بود.


امام جمعه موقت اصفهان افزود: در شرایط نامطلوب اقتصادی و اوضاع معیشتی، وظیفه داریم مردم را به صبر دعوت کنیم.

وی افزود: مشکلات و تنگناها نباید نگاه مردم به دین و روحانیت را تغییر دهد،  سربلندی کشور که حاصل خون صدها هزار شهید است چیزی نیست که مردم آن را رها کنند.

حجت السلام میردامادی با مروری بر جنایات آمریکا، به نقص حقوق بشر از سوی این کشور در سرتاسر جهان اشاره کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :