مدیر باشگاه اریس اصفهان تنها باشگاه تخصصی شنا در استان از اعزام سه نفر از شناگران ملی پوش این باشگاه برای کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو به کشور بلغارستان خبرداد و گفت: با توجه به ظرفیت و توان این شناگران کسب سهمیه المپیک دور از دسترس نیست.
کد خبر: ۹۷۳۵۴۷
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۸ 24 June 2021

مسعود جابر زاده افزود: شناگران اصفهانی تیم‌ملی شنا با نام و یاد مرحوم استاد شریعت پدرشنای اصفهان و ایران از طرف باشگاه تخصصی شنای اریس برای کسب سهمیه مسابقات انتخابی المپیک توکیو به بلغارستان سفر کردند.

وی با بیان اینکه این سه ملی پوش اصفهانی را گامر دیلانچیان سرمربی پایگاه ملی شنای اصفهان همراهی می کند گفت : امید است  علیرضا یاوری، مهرشاد افقری و متین سهران سه عضو تیم‌ملی شنای ایران شانس‌ خود را برای کسب سهمیه المپیک در بلغارستان امتحان کنند و با توجه به توانمندی می‌توانند به این مهم دست یابند.

جابرزاده با بیان اینکه برای اولین بار است که یک باشگاه به صورت تخصصی ازورزشکاران شنا برای شرکت در رقابت‌های انتخابی المپیک حمایت می‌کند تصریح کرد: استان اصفهان در بخش شنا استعدادها و ظرفیت‌های خوبی دارد.

وی افزود: این ورزشکاران نیازمند حمایت و برنامه ریزی برای کسب عنوان‌های ملی و بین المللی هستند که توجه ویژه مسولان امر را می‌طبد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :