شهردار اصفهان در برنامه زنده صدای شهر مطرح کرد:
تابناک: شهردار اصفهان با اشاره به اینکه خانواده شهرداری برای خدمت به مردم همدل شده‌اند گفت: همه کمر همت بستند که شهر توسعه یابد و در تمام مناطق 15 گانه اصفهان شاهد پروژه‌های عمرانی فعال باشیم
کد خبر: ۹۷۲۳۴
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۱ 19 September 2015
به گزارش تابناک به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، مهدی جمالی نژاد برای نخستین بار در برنامه زنده صدای شهر و در گفتگو با مردم حضور پیدا کرد و به‌صورت مستقیم سؤالات آن‌ها درباره مسائل مختلف شهر جواب داد.

وی در این برنامه اظهار داشت: همه خانواده شهرداری بر آن شدند که یک شهر توسعه‌یافته، اسلامی و توانمند را ایجاد کرده و فضای خوبی را برای زندگی مردم فراهم کنند.

شهردار اصفهان بر اینکه همه خانواده شهرداری برای خدمت به مردم همدل شده‌اند تأکید کرد و گفت: همه کمر همت بستند که شهر توسعه یابد و در تمام مناطق 15 گانه اصفهان شاهد پروژه‌های عمرانی فعال باشیم.

وی به نزدیک بودن ماه مهر و فرارسیدن سال تحصیلی جدید اشاره کرد و افزود: فرارسیدن ماه مهر و آغاز سال تحصیلی جدید خاطرات خوبی را در ذهن مردم رقم می‌زند، از همین رو سعی شده که این خاطرات خوب در ذهن نسل‌های بعدی نیز ایجاد شود.

جمالی نژاد با اشاره به اقدامات شهرداری برای سال تحصیلی جدید بیان کرد: اقداماتی از جمله، نظافت اطراف مدارس، تغییرات و تکمیل مبلمان شهری، بهبود فضای ایستگاه‌های اتوبوس و آماده کردن پل‌های عابر پیاده صورت گرفته تا دانش آموزان پیش از حضور در مدارس شرایط مناسبی داشته باشند.

فعال بودن پروژه‌های عمرانی در 15 منطقه اصفهان

وی گفت: برای نخستین بار در تاریخ شهرداری‌ها، به‌صورت همزمان هر 15 منطقه اصفهان، پروژه‌هایی در حال تکمیل است.

جمالی نژاد همچنین به انجام نهضت آسفالت سازی در شهر نیز اشاره نمود و بیان داشت: این طرح نویدبخش یک شرایط مناسب برای شهروندان و مسافران است.

شهردار اصفهان با اشاره به اینکه از سال‌های گذشته، این سؤال برای مردم وجود دارد که آیا ما سوار مترو و ترانوا می‌شویم یا نه، بیان داشت: در آینده نزدیک ترانوا و مترو راه اندازی خواهد شد.

وی با تأکید بر استفاده مردم از دوچرخه‌ گفت: اصفهان در گذشته به شهر دوچرخه‌ها معروف بوده و از همین رو بسیاری از مدیران شهرداری، برای خیلی از کارها از دوچرخه استفاده می‌کردند.

شهردار اصفهان درباره رینگ چهارم شهری تأکید کرد: اصفهان بزرگ نیاز به این رینگ حفاظتی دارد و با توجه به این موضوع با کمک استانداری و شهرداری‌های شهرهای هم‌جوار، در حال طراحی و اجرای این رینگ هستیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار