مدیرکل استاندارد استان اصفهان از پلمب تله کابین پارک صفه و تله سیژ پارک ناژوان کلانشهر اصفهان خبر داد و گفت: این تجهیزات تا زمان رفع نواقص بحرانی پلمب می‌مانند.
کد خبر: ۹۶۸۸۲۸
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۱ 04 June 2021

محمود فرمانی با تاکید بر اینکه تجهیزات و وسایل پارک‌های بازی و شهرهای بازی‌ مشمول مقررات اجرای استاندارد اجباری است، افزود: تله کابین پارک صفه و تله سیژ پارک ناژوان در حال گذراندن مراحل اخذ تاییدیه استاندارد هستند اما با توجه به نظر کارشناسان و وجود نواقص، پلمب شدند.

وی اظهار داشت: برخی از نواقص این ۲ تجهیز رفع شده بود اما با توجه به بازرسی‌های صورت گرفته و نظر کارشناسان فنی اداره کل استاندارد استان اصفهان، مقرر شد این تجهیزات تا زمان رفع نواقص بحرانی، پلمب شوند.

فرمانی با تاکید بر اینکه ایمنی تجهیزات شهرهای بازی و مراکز تفریحی به لحاظ تامین امنیت جانی مردم از اهمیت بسزایی برخوردارست، اضافه کرد: بر اساس قانون، تجهیزات شهربازی و پارک‌های بازی فاقد استاندارد اجازه فعالیت ندارد و تا زمان رفع نواقص بحرانی و ایمنی، نمیتوان از آنها بهره برداری کرد.

مدیر کل استاندارد استان اصفهان گفت: با توجه به رسیدن فصل تابستان و استفاده زیاد مردم از پارک‌ها، لازم است با نظارت مستمر و برنامه‌ریزی شده از تجهیزات پارک‌های بازی از بروز حوادث ناگوار جلوگیری شود.

فرمانی با اشاره به اینکه وظایف اداره استاندارد ارتباط مستقیم با سلامت و ایمنی مردم دارد، خاطرنشان کرد: شماره تلفن ۱۵۱۷ برای ارتباط مستقیم مردم با اداره کل استاندارد استان اصفهان است و می‌توانند از طریق آن شکایت‌های خود را مطرح کنند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار