مهدی محمدی در گفتگو با تابناک:
رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: در شبانه روز گذشته ۶ کرمانشاهی دیگر بر اثر ابتلا قطعی به کرونا جان باختند.
کد خبر: ۹۶۷۴۱۷
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۵ 29 May 2021

مهدی محمدی در خصوص آخرین آمار مربوط به کرونا در استان در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: در شبانه روز گذشته ۴۸ مورد بیمار مثبت بستری و ۱۷۰ بیمار مثبت سرپایی شناسایی شدند.

وی افزود: تعداد موارد فوت با ابتلای قطعی در ۲۴ ساعت گذشته شامل ۶ نفر در استان کرمانشاه و مجموع جان باختگان ۱۸۴۶ نفر می‌باشد.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه خاطر نشان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۸۶ بیمار جدید با علائم بیماری کرونا بستری و ۸۷ نفر از بیمارستان پس از بهبودی ترخیص شده اند.

وی گفت: هم اکنون ۴۲۹ بیمار مربوط به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند.

لازم به ذکر است که وضعیت کنونی سرپل ذهاب قرمز اعلام شده است و بنابر سخنان استاندار کرمانشاه احتمال قرنطینه کامل آن وجود دارد.

گفتنی است سال گذشته در آغاز فصل گرما سرپل ذهاب با پیک‌مواجه شد. امسال نیز سرپل ذهاب، چون دارای هوای گرم است و موضوع فضا‌های بسته و چرخش ویروس مطرح است منجر به اوج گیری مجدد آن شده است.

در شرایط کنونی رعایت پروتکل‌های بهداشتی، حفظ فواصل اجتماعی، استفاده از ماسک و پرهیز از قرار گرفتن در فضا‌های بسته توصیه می‌شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار