تابناک: استاندار اصفهان گفت: پروژه مصلی اصفهان برخی منابع مالی بالقوه دارد که باید به منابع بالفعل تبدیل شود و در صورت اختصاص منابع مالی مناسب، بخشی از پروژه مصلی اصفهان سال آینده به بهره‌‎برداری می‌رسد.
کد خبر: ۹۶۶۳
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۰ 02 March 2015

به گزارش تابناک اصفهان به نقل از روابط عمومی استانداری، رسول زرگرپور در بازدید از ابر پروژه مصلی اصفهان اظهار داشت: پروژه مصلی اصفهان با توجه به وسعت و تنوع مسائل فنی، مهندسی و معماری نیازمند منابع مالی زیادی است‌.

وی با بیان اینکه در طول یک سال گذشته اقدامات خوبی در زمینه مصلی اصفهان صورت گرفته، افزود: اگر منابع مالی در اختیار پروژه قرار گیرد، عملیات اجرایی این پروژه می‌تواند با سرعت پیش‌ رود و در اواسط سال آینده شاهد بهره‌برداری از بخشی از این پروژه باشیم.

استاندار اصفهان با اشاره به اینکه در بازدید امروز بیشتر در زمینه تأمین منابع مالی بحث شد، بیان کرد: این پروژه برخی منابع مالی بالقوه دارد که باید به منابع بالفعل تبدیل شود.

وی تصریح کرد: کمک‌های مالی از سوی دولت و شرکت فولاد مبارکه و همچنین شهرداری و شورای شهر باید هرچه سریع‌تر تأمین شود.

زرگرپور با بیان اینکه استانداری به تعهدات خود در سال‌های 92 و 93 به طور کامل عمل کرده، گفت: فولاد مبارکه و شهرداری نیز باید به تعهدات خود پایبند باشند و هیئت‌امنا موظف است که اگر در این زمینه مشکلی پیش آمد، به استاندار منعکس کنند.

وی خاطرنشان کرد: پروژه از لحاظ کارگاهی و طراحی مسائل هندسی هیچ‌گونه مشکل و مانعی بر سر راه خود نداشته و کادر اجرایی هم آماده بوده و فقط باید منابع مالی پروژه تأمین شود، تا عملیات اجرایی آن با سرعت و قوت ادامه پیدا کند.

استاندار اصفهان اظهار داشت: اگر تا 10-15 روز آینده این منابع تجهیز شود، می‌توان امیدوار بود که پروژه با سرعت تمام کار خود را به جلو برده و بخشی از این پروژه در اواسط سال آینده به بهره‌برداری برسد، چرا‌که اتمام این پروژه از مطالبات به حق مردم است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار