معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری ویژه کاشان گفت: نخستین قرارگاه مسوولیت‌های اجتماعی کشور به دنبال سفر وزیر صنعت، معدن و تجارت به این شهرستان با استفاده از همه ظرفیت‌های موجود در حوزه‌های مختلف راه‌اندازی می‌شود.
کد خبر: ۹۶۶۲۰۷
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۲ 24 May 2021

مسعود خاندایی افزود: هدف از راه‌اندازی قرارگاه مسوولیت‌های اجتماعی کاشان در کارگروه اشتغال این شهرستان توانمندسازی اشتغال روستایی و کمک به قشرهای محروم جامعه در حوزه‌هایی از جمله اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، کمیته امداد و بهزیستی است.

وی با یادآوری انعقاد تفاهم‌نامه مسوولیت‌های اجتماعی با شرکت‌های سایپا سیتروئن و فولاد امیرکبیر کاشان و وزارت صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: مدیران سایر شرکت‌های بزرگ شهرستان از جمله سیمان، فولاد، کربنات کلسیم و هامون نایزه برای حضور در این قرارگاه دعوت می‌شوند و فعالیت قرارگاه با تشکیل پنج کارگروه با مسوولیت ادارات و دستگاه‌های مختلف به زودی آغاز خواهد شد.

به گفته وی، اکنون چهار مرکز کاریابی در شهرستان کاشان فعال است که برخی افراد هزینه اولیه برای ورود به این کاریابی‌ها را هم ندارند که قرارگاه مسوولیت‌های اجتماعی علاوه بر حمایت از این افراد، از امتیازهای کارآفرینان درخصوص تامین تسهیلات قرض‌الحسنه از محل گردش حساب و ذخیره وجوه شرکت‌های بزرگ استفاده می‌کند.

معاون فرمانداری ویژه کاشان با بیان اینکه یکی از قدیمی‌ترین پایگاه‌های حیات وحش کشور در منطقه قمصر واقع شده است، اظهار امیدواری کرد نظارت بر این منطقه با استفاده از شیوه‌های بروز از جمله هلی شات و دستگاه‌های پیشرفته در راستای جلوگیری از صید و شکار بی‌رویه با حمایت قرارگاه مسوولیت‌های اجتماعی بیش از پیش صورت گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار