در دستورکار است،
تابناک: مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: راه‌اندازی سامانه هوشمند سرویس مدارس در دستور کار این سازمان قرار دارد.
کد خبر: ۹۶۶۲
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۶ 02 March 2015

به گزارش تابناک اصفهان به نقل از فارس، حسن سقایی ظهر امروز در بازدید رسول جهانگیری عضو شورای اسلامی شهر از مجموعه تاکسیرانی اظهار کرد: هوشمند شدن برنامه‌ها و فعالیت‌های تاکسیرانی از مهم‌ترین اولویت‌های این سازمان است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تمام جوامع به سمت الکترونیکی شدن پیش می­روند، اضافه کرد: سازمان تاکسیرانی نیز در تمام زمینه‌ها به سوی الکترونیکی شدن حرکت می‌کند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان تصریح کرد: راه‌اندازی سامانه هوشمند تاکسی، بایگانی الکترونیک، سامانه هوشمند سرویس مدارس و موارد دیگر از جمله فعالیت‌هایی است که در راستای الکترونیکی شدن فعالیت‌های این سازمان انجام می‌شود.

وی با اشاره به حجم بالای نامه­ها و پرونده­های رانندگان تاکسی ادامه داد: راه‌اندازی سامانه بایگانی الکترونیک در دستور کار این سازمان قرار دارد و ما در این زمینه به پیشرفت‌های بسیاری دست پیدا کرده‌ایم.

سقایی تاکید کرد: با راه­اندازی این سیستم پرونده هر راننده با تمام جزئیات در سیستم ثبت می‌شود و به راحتی امکان دسترسی به این پرونده‌ها برای کاربران وجود دارد.

وی به ضرورت راه‌اندازی سامانه هوشمند مدارس در اصفهان اشاره کرد و افزود: راه‌اندازی سامانه هوشمند سرویس مدارس در دستور کار این سازمان قرار دارد.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان با تاکید بر اینکه با راه­اندازی این سامانه، نیازی به مراجعه خانواده­ها به شرکت‌های سرویس مدارس نیست، گفت: با راه‌اندازی این سامانه خانواده‌ها در منزل یا محل کار خود و با استفاده از اینترنت می­توانند خودرو و راننده مورد نظر را انتخاب کنند.

وی با اشاره به هدف از راه‌اندازی سامانه هوشمند مدارس اظهار کرد: حذف پول خرد به عنوان هدف از راه‌اندازی این سامانه است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار