برای تکمیل ۱۲۰ طرح نیمه تمام ورزشی باقیمانده در استان اصفهان ۳۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.
کد خبر: ۹۶۵۸۶۲
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۰ 22 May 2021

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان در نشست بررسی مسائل و مشکلات بخش ورزش اردستان گفت: ۱۸۰ طرح نیمه تمام در استان اصفهان در دست تکمیل است که با توجه به پی گیری‌های لازم در خصوص جذب اعتبارات پارسال ۶۰ طرح به بهره برداری رسید.
سید محمد طباطبایی افزود: سرانه ورزشی استان اصفهان ۴۶ صدم متر مربع است که نسبت به کشور میانگین پائینی است و امیدواریم با تکمیل طرح‌های نیمه تمام این سرانه افزایش پیدا کند.
وی با بیان اینکه در حال حاضرخیران در حال تکمیل ۵ طرح نیمه تمام در شهرستان‌های استان هستند گفت: استخر شنای چادگان، زمین چمن سمیرم، سالن کشتی شهرستان دولت آباد، سالن ورزشی کربکن و سایت ساحلی خوراسگان از جمله این طرح‌ها است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان با اشاره به اینکه تعداد ورزشکاران سازمان یافته تا قبل از کرونا در استان اصفهان ۳۲۰ هزار نفر بود گفت: این تعداد هم اکنون با توجه به مشکلات کرونا به ۱۱۳ هزار نفر تقلیل پیدا کرده است، اما با این وجود باز هم رتبه اول کشور را در این زمینه کسب کردیم.
طباطبایی با بیان اینکه برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام ورزشی در اردستان ۷ میلیارد تومان اعتبار نیاز است افزود: اداره کل ورزش و جوانان از محل ارزش افزوده یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام اردستان در نظر گرفته است.
وی همچنین به تشکیل ستاد ساماندهی امور جوانان در استان به ریاست استاندار و دبیری اداره کل ورزش و جوانان اشاره کرد و گفت: با توجه به وضعیت کرونا توانستیم در هر شهرستان به صورت متوسط ۵ ستاد ساماندهی جوانان تشکیل بدهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :