رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: واکسیناسیون افراد ۷۰ سال به بالای این استان از شنبه اول خرداد همزمان با سراسر کشور آغاز می‌شود البته این افراد باید در سایت ثبت‌نام کنند.
کد خبر: ۹۶۵۶۳۹
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۰ 22 May 2021

به گزارش تابناک کرمانشاه  به نقل از ایزنا،مهدی محمدی افزود: متولدین ۱۳۳۰ به قبل (گروه سنی ۷۰ سال به بالا) برای دریافت نوبت واکسن کرونا باید در سامانه salamat.gov.ir ثبت نام کنند.

وی اظهار داشت: همه افراد ثبت‌نام شده به ترتیب سنی به صورت هوشمند نوبت‌دهی خواهند شد و محل و زمان دقیق واکسیناسیون به هر فرد از طریق پیامک اعلام می‌شود.

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: حضور افراد در مراکز واکسیناسیون فقط براساس پیامک نوبت‌دهی است و این مراکز از پذیرش افرادی که بدون نوبت مراجعه کنند، معذور است.

بیش از ۵۳ هزار دوز واکسن کرونا در استان کرمانشاه تزریق شد

مدیر گسترش شبکه و ارتقای سلامت مرکز بهداشت کرمانشاه نیز با بیان اینکه تاکنون بیش از ۵۳ هزار دوز واکسن کرونا در استان تزریق شده است، افزود: واکسیناسیون کرونا با تلاش بی‌وقفه کادر بهداشتی در حال انجام است.

دکتر «غلامرضا ایمانی» پیش‌تر در نشست ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفته بود: در اجرای واکسیناسیون کرونا جز هشت استان برتر کشور هستیم.

وی اظهار داشت: اکنون ۱۱۵ مرکز برای انجام واکسیناسیون کرونا در استان فعال است و هفته آینده نیز ۳۴ مرکز تجمیعی واکسیناسیون فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

ایمانی یادآور شد: برای هر مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا یک پزشک به همراه ۱۰ تیم سه نفره متشکل از یک واکسیناتور و ۲ نفر برای ثبت در سامانه در نظر گرفته شده و براساس مصوبه ستاد استانی کرونا تجهیزات مورد نیاز این مراکز از سوی برخی ادارات تامین شده است.

به گزارش ایرنا، هم‌اکنون ۵۲۳ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان کرمانشاه بستری هستند و یک هزار و ۸۱۴ نفر هم از ابتدای شیوع کرونا تاکنون فوت کرده‌اند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار