شرکت تعاونی کشاورزی و منابع طبیعی شهرستان سمیرم، رُتبه نخست کشوری را از آن خود کرد.
کد خبر: ۹۶۵۴۶۱
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۳ 20 May 2021

سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری سمیرم با اشاره به کسب بالاترین امتیاز ارزیابان این مجموعه غیردولتی در میان شرکت‌های تعاونی مشابه در سایر شهر‌ها و استان‌ها، گفت: این شرکت که در سال ۹۰ ثبت شد و از سال ۹۱ کار خود را آغاز کرد و در سال زراعی ۱۳۹۹- ۱۴۰۰ توانست به این رُتبه دست پیدا کند.
میثم جباری با اشاره به اینکه سهامداران این شرکت شامل دامداران دارای مجوز چِرای دام و کشاورزان هستند، افزود: حدود سه هزار نفر عضو این مجموعه فعالیت‌ها و برنامه‌های خوبی از جمله در بخش حفظ، احیا و بهره‌برداری صحیح از عرصه‌های طبیعی داشته‌اند.
وی با اشاره به کنترل و مدیریت کوچ عشایر، احیا و اصلاح مراتع و عرصه‌های طبیعی، آبخیزداری و قُرق بانی گفت: شناسایی ظرفیت‌های بکر طبیعی، زراعی، باغی، دارویی و دامی شهرستان و سپس ثبت نام، آموزش و توانمندسازی اعضا از نخستین فعالیت‌های این تعاونی موفق بود.
جباری افزود: ثبت نام و آموزش اعضای تعاونی در هر چهار بخش مرکزی، پادنا، وردشت و پادنای بزرگ با همکاری برخی سازمان‌ها از جمله جهاد کشاورزی، امور عشایر و فنی و حرفه‌ای نیز از عوامل موفقیت این مجموعه در بین تعاونی‌های استانی و کشور بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :