مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان از سفر وزیر راه و شهرسازی برای افتتاح و بهره برداری چند پروژه عمرانی در روز سه شنبه به اصفهان خبر داد.
کد خبر: ۹۶۳۰۷۴
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۷ 10 May 2021

علیرضا قاری‌قرآن با اعلام این خبر، گفت: وزیر راه و شهرسازی به منظور افتتاح پروژه‌های «فاز اول مسکن محله همت‌آباد»، «باند دوم مبارکه-بروجن»، «زیرگذر مسکن مهر نائین» و «مرکز تحقیقات قیر و آسفالت» به استان اصفهان سفر می کند.

 وی افزود: بازدید از طرح‌های عمرانی این استان و آغاز عملیات اجرایی طرح اقدام ملی مسکن در قالب چهار هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی و احداث محور نائین-طبس از دیگر برنامه‌های این سفر یک روزه است. ۲۴ واحد از پروژه مسکن محله همت آباد اصفهان افتتاح می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه پروژه همت آباد یکی از مهمترین پروژه های بازآفرینی در شهر اصفهان است، اظهار کرد: پروژه همت‌آباد اصفهان، مدل و برنامه‌ای از بازآفرینی در وسعت بزرگ است، این پروژه با حمایت و اعتماد مردم به خوبی در حال پیشرفت بوده و نخستین بلوک بازسازی منازل آن با ظرفیت ۲۴ واحد آماده افتتاح است.

 وی افزود: حدود ۷۵ هکتار از بافت فرسوده اصفهان مربوط به محله همت‌آباد است. این منطقه از لحاظ موقعیت شهری، جغرافیایی و اقتصادی محله‌ای خوب و نزدیک به مناطق مرغوب اصفهان است، بنابراین پروژه بازآفرینی محله همت آباد علاوه بر ایجاد فضای مناسب برای اسکان شهروندان، دسترسی‌های بهتری به بزرگراه‌های اطراف و همچنین عبور و مرور ایجاد می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار